Je to verze dark,ta se mi vždycky líbila.Má laďáky,upravenej airbox,kn filtr,šoupátkový závodní kakburátory mikuni,iridiový svíčky zubatý kotouče,samej karbon atd.Stále je co vylepšovat :)
Recenze
Je na ní úplně jiný svezení než na japoncích.Tím nechci pomlouvat japonský stroje. U ducati se z nedostatků stávaji přednosti :) Člověk se na ní musí naučit jezdit.Motor při podtočení vyvádí,škube,cuká,chrochtá do airboxu.Je to samorost.Je potřeba si hlídat optimální otáčky a v nich udržovat motor,o což se postará šestistupnová převodovka s dlouhými rychlostmi.Nemá bůchvíjakej výkon ale to jí vzhledem k malé spotřebě člověk brzo odpustí.Co se týče rámu,tak naprostá spokojenost.Je pevný,vůbec se nekroutí a tlumiče jsou taky ok.Díky nízké váze je strašně mrštná,do zatáček se vodí sama.Brzdy brembo jsou na naháče ostré skoro až moc.To co vychází z koncovek výfuku je balada pro uši. ˇUplnej simfonickej orchestr.Mám jí rád,asi mi dlouho vydrží.
Nejlepší na "tuningování" motorky je že vždycky to muže být lepší,takže furt je co vylepšovat Hele jdi do toho,já bych ho na duknu taky nejradši napasoval,páč to na špatném povrchu v zatáčce dost kope do řidítek.Cenu to má
woe, ta moje pila má koule i bez tuningu . zrovna mám v merku to vytunit tlumičem řízení z gsxr11, ale nevim, jestli k mýmu stylu jízdy to má cenu .tak uvidíme
Ježišimarjá,to víš že jsem to já Nikdo jinej nemá v Sedlčanech černýho monstra (jebka italská) jen já Koukej udělat do jara nějakej tuning ať ta tvoje jebka šikmovoká má koule
sákriš kopič, jsi to ty??? .a ta tvoje jebka italská??? .
Pěkně sis s tím vyhrál...