PROFIL MOTORKY

Jawa 350/640 (1991)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník fzr6
Vloženo 7.6.2008
Aktualizováno 27.6.2014
Zobrazeno 1 472x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


obyčejná třiapůla ale už s bezkontaktním zapalováním, tenkrát to byla moje vysněná mašina - jó, to byly časy:)

Výška jezdce: 189 cm

První dojmy - to je dělo :)

Motorku bych doporučil pro - česká klasika

Recenze

Tak na téhle strojovně jsem projezdil skoro celou ČR, kromě západních čech a najel na ní 26 000 km. takže je to hlavně cestovní mašina ale dá se s ní obstojně jezdit i mimo asfalt! motor je absolutní nezmar ( na dvoutakt ) lze najet 50 - 60 tisíc km bez GO !!! což byl aj můj případ, sice se z motoru ozývalo cinkání a přes 120 km/h nešla, ale jezdila pořád. spotřeba kolísala mezi 4 - 5 litrama takže pohoda a olej jsem tam lil shell sx nebo tak nějak se to jmenovalo 1 ku 50. a byl jsem sním spokojený páč jsem ji nezadřel ani na dálnici v 30 stupňovém hycu, když jsem ji držel cca 2 hodiny skoro pořád na plný plyn! Přesně to bylo z Benešova na D1 až do uh.hradiště, s jednou zastávkou u meziříčí na benzin. Pak už ale přestávku potřebovala jak sůl, motor byl tak uhnaný že už i po rovině sem musel jezdit na 3 kvalt. Spěchal jsem no...

jen bylo blbé to dobíjení, to prostě při jízdě se světlama nestíhalo. a ať jsem dělal co jsem dělal, časem se vybila baterka a při zapnutém blinkru a rozsvíceném brzdovém světlu chcípal motor... a to jsem měnil uhlíky, regulátor napětí, usměrňovač... až jsem zjistil že to chce jednou za dva měsíce dobít baterku a je po problému.

Největší slabinou motorky je čtyřstupňová převodovka! Kdyby tam nacpali pětikvalt, tak by ta jízda byla kvalitou úplně někde jinde!!! To, že kývačky/panelky měly 4 rychlosti bylo tehdá normální a že 634 nedostala 5 kvalt se ještě dá pochopit. Ale, že nový motor do 638 měl pořád 4kvalt to byla ostuda už v té době a že to fabrika nepředělala od revoluce do dneška, to je hanba!!! Pořád mám v paměti, to neustálé řazení do táhlých kopců ze trojky na čtyřku a zpět, až se uhnal motor a přestal táhnout...
Jinak se na ní pěkně jezdilo, hodně lidí kefrá, že se vlní, ale u mojí to bylo v normě. Takže asi kus od kusu, či spíš podle tech.stavu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Sema
Sema napsal 27.06.14 v 00:49 10b.

Souhlas, pětikvaltová skříň by tomu hodně pomohla.

dom182
dom182 napsal 02.02.12 v 09:44

moc pěkná !

Skalák
Skalák napsal 22.01.10 v 20:30

´hezká, jen co to čtu.. dvě hodiny na plnej plyn? chudák jawa

Rossii
Rossii napsal 16.03.09 v 17:31

super

Dárce
Dárce napsal 21.07.08 v 15:10

hej zdravim jak to jezdi ja jsem taky brodan a tez sedlam 350 ale 634.!

Více komentářů



TOPlist