renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 400 (1987)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník erww
Vloženo 13.5.2008
Aktualizováno 13.5.2008
Zobrazeno 2 567x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.2

Popis motorky


Moje první 4 válcová rejže. Podle papírů 60 koní, ale čvrtina z nich chcípla stářím a únavou a druhá čtvrtina k tomu nemá daleko. Aspoň že ten zbytek se ještě trochu snaží. Při dobrym větru jsem z ní dostal 200km/h.

Recenze

Když jsem jí v roce 2006 koupil byla nepojízdná, měla najeto cca 70 000km, podle tachometru, kterej neměl lanko už když ho dva roky předemnou kupoval předchozí majitel. Motor chrastil jak kdyby tam místo koní byli crvčci (už rok před koupí), destičky byly totálně sjetý, z gum už čouhal korzet a hlava měla ztrhlej závit pro svíčku u 3. válce, ale ani tohle všechno mě neodradilo. Po pěti letech na 125ccm je cokoliv u čeho je naděje, že to pojede i ve větru víc jak 100km/h, něco co stojí za vyzkoušení. Tři dny jsem přemlouval motor aby chytnul aspoň na tři válce. Potom komplikace s novým závitem v hlavě, výroba těsnění pod hlavu a alchimie se seřízením ventilů a motor běžel. Sice jak 80-ti letá babka s endoprotézou pro důchod, ale i to stačilo k mé spokojenosti. Po pár úpravách stavu jsem mohl vyrazil.

Překvapilo mě jak špatně se s ní jezdí do zatáček, ale to se po výměně pneumatik a trochou tréninku změnilo k lepšímu. Motor začíná pořádně táhnout od 8 000 ot/min a nepřestává až do 12 500 kde ho zastaví omezovač. Předchozí majitel řika,l že s ní jezdil za 4,5l/100km. Za dva roky se mi to nikdy nepovedlo. Já s ní jezdil v průměru za 6l/100km při rychlejší jízdě a když jsem jel jak "prase" tak si vzala 8l/100km. Přední dvojitá kotoučová brzda brzdí výborně. Zadní brzdou se toho moc ubrzdit nedá. Sice zadní kotouč brzdí skvěle, ale stačí málo a kolo se kousne. Originálně má být vzádu 110/90 R18, já tam mám 130/80 R18, ale jak je težiště vepředu tak to moc nebrzdí. Z čeho jsem byl mile překvapen je budik palivoměru a teploměru. Nemusim se pořád koukat do bandy kolik tam toho ještě šplouchá a při jízdě ve městě můžu včas zapnout větrák na chladiči.

Pro začátek ideální motorka, která hravě strčí do kapsy i některé pullitry (např: GS 500, ER 5) a jinými bez problému drží krok (CB 500)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist