Výbava: ABS, boční duralové kufry Grave (2x50l),top. H+B Gobi, padáky, vyhř. hefty, hard parts stupaček a vidlic, kryt chladiče, alu kryt hlav, pancéř.brzd. hadice, 30L nádrž, fialový péra od Hyprerpro atd... S babičkou GS jsem max. spokojenej.
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Proti TDM 850 první generace,kterou jsem jezdil, jsem měl pocit, že GS může zatočit i za roh. Podvozek tehdy dokázal vyprášit v zatáčkách supersporty své doby i se spolujezdcem a kufry. I dnes stále stíhá dobře. Manipulace na místě jako s maluchem, ale člověk si zvykne a naučí se k tomu stoupnout.
Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo rád jezdí a nerad opravuje.
Doplňky na motorce - Vývoj motorky od dob, co jsem si jí přivezl do teď je patrný z fotek.
Recenze
Zkušenosti: ... podstivější kus železa asi už z fabriky nikdy nikde nevypadne ))Vzhledem k zátěžím, které musela motorka vydržet na cestách, jsem řešil pouze výměny běžných spotřebních dílů. Vypadá to, že spolu zestárneme.
Cesty: hlavně Čechy, pak Slovensko, Polsko, Rakousko, Slovinsko, Chorvatsko, Německo, Francie, Holandsko, Itálie(+San Marino, Vatikán), Belgie, Švýcarsko, Lichteinsteinsko, Maďarsko, Rumunsko, Bulharsko, Turecko, Řecko, Albánie, Srbsko-Černá Hora, Bosna a Hercegovina a některé vyjmenované státy samozřejmě vícekrát. Srážím se pouze na malých akcích a v GaPa na BMW srazu.
Cestopis: Jedu kam se mi chce, na co mám peníze a čas. Pěknej výlet se dá zajet i po čechách a nebojím se ani daleko. GS mi dalo možnost nic neřešit, naházet věci do kufrů a jet třeba kolem světa. Motorka to zvládne, řidič možná...
Další info: GS je velice spolehlivé a pohodlné na dlouhé štreky (zatím najeto přes 140tis.km).
Servus.Tuhle mašinu znám od samého začátku(tj 2003?)Pro návštěvníky:je to mazlík a lepšího majitele si nemohla přát.
Ať ti slouží ješte hooodně let.
Poctivej kus železa
Moc pěkná žlutá je dobrá
...vymazlená krasavice ...přeji hodně šťastných kilometrů!
ta barva jí moc sluší.