Rodinne dedictvi.Po mnoha letech stačilo vycistit karburátor,dolít benzin,zapojit upadlé kabely,dolít a nabít baterku,3x prošlápnout naprázdno a na první šel!!!I po těch letech má neuvěřitelnou kompresi. Jěšte vyměnit pár detailů a je originalni.
Recenze
Zkušenosti: Ac nekteri rikaji ze se na tom jezdi strasne,tak si mylim ze to neni pravda. Musite mit funkci perovani na zadnim kole a spravne serizene perosedla a diry ani necitite!!! Nesmi se akorat ostre klopit do zatacek,pak odskakuje. Jinak je to stroj,co vzdycky chytne,kdyz ostatni stroje selzou.
Další info: V chotusicich zakoupeny nove vyfuky a kolena,mam již hotove puvodni svetlo a repasoval jsem původní tachometr,připraveny puvodni vidle v puvodnim laku,nalezeny chromovane kryty kluzaku,po 20 letech v mastnem papire jak nove. Už jen skompletovat. Foto dodám.
Milane založil jsem mu nový profil. Tento jsem nesmazal jen proto,abych o tyto fotky nepřišel,už v PC nemohu najít originály. Po znovu zprovoznění a výměně dílů za původní je zde : http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=23399
Už je s těmi novými díly ?
Fotky nevidím.. Jinak 10 bodů.
Nemám co dodat ;) . 10b
škoda že jsem to četl až ted tachometr mám a dost dalších a co dáš za origo nosič a máš to za 10 at se to povede podle tvého gusta
jo a dávám deset