Vlastník | atheris | |
---|---|---|
Vloženo | 26.11.2007 | |
Aktualizováno | 26.11.2007 | |
Zobrazeno | 4 781x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
Vlastník | atheris | |
---|---|---|
Vloženo | 26.11.2007 | |
Aktualizováno | 26.11.2007 | |
Zobrazeno | 4 781x |
Tak a je fuč. Již jsem neměl chuť opravovat, resp. vylepšovat za ty roky mizerný stav po 5 majitelích, hlavně laku. Najel jsem s ní krásných 14000 km za 4 roky, poslední rok už jen stála. Co k ní dodat, teďka mám TL1000S, Zephyr byl proti telátku jak prkno, jako bych seděl na pinďourovi, žádný stresy, kochačka, ruce i po 300km v cajku, čtyřvál ječel z vybranýho kónickýho laufu, na dálnici jsem musel jezdit 140 a víc, protože v 6,5k na 130 takový vibrace, že se vytáčely matky ze šroubů. Za celou dobu nebyl jedinej problém, až na prasklý lanko spojky hluboko v moravském území, kde pomohla svorkovnice na kabel z místního autoservisu, s kterou jsem pak objezdil celou Moravu a neustále dotahoval, jak to z toho vyklouzávalo. A pak jízda na 3 válce 70km v brutál lijáku v Alpách, kde asi natekla voda do fajfky. Pak v jednom stoupání, kdy jsem řval do helmy promočenej, zmrzlej na kost, kdy ta svině už konečně chytne, se ozvala ohlušující rána, vystřelilo to drátěnku z vejfuku, válec naskočil, ručka otáčkoměru dostala kopanec a dovezla mě až domu. Jinak nic víc, vždycky jsem nastartoval, za vedra i v zimě a vrátil se v pořádku domu. Byl to stroj, kdyby byla v lepším stavu, tak bych si jí nechal. Když jsem jí koupil a měl 80kg, jel jsem s ní i 195, z kopce, to je jasný. Ke konci to už nebylo valný, na tacho bylo sice 39k km, ale reálně spíš 60k. Jinak co se týče CB a GS, kolega v práci má solidní CB500, laďák, ve výbornym stavu, chtěl mě vyprovokovat od výjezdu z odbočky a nedal to, druhý den mi vyseknul poklonu, že si nemyslel, že ten můj stoletej střep takhle jezdí. Takže hoši, kdo máte ještě trochu chromu na vejfukách, neměňte a už vůbec ne za nějaký japonský pětikila. Ať vám to jezdí aspoň tak jako mě.
Taky spokojenej majitel ;) Moc pěkný 10b Akorát ta maximálka se mi nějak nezdá. 170 Km max ale je fakt,že na dálnici jsem ji nezkoušel,někde z kopečka snad
Pirelli sport demon a s tím tahem od spodu bych to tak neviděl, dvouvály typu ER5, CB500, GS500 táhnou od spodu daleko dřív.Za to u Zephyra od 6000ot/min nastává zážeh
A ještě bych se rád zeptal, jakou značku pneumatik jsi na něj kupoval. Já jsem koukal po Pirelli SPORT DAEMON, a nebo po Metzelerech. Tak by mě zajímalo, co jsi tam obul. Díky za odpověď.
Krásná motorka , taky jsem si před zimou koupil Zaphyra, ale najel jsem na něm pouze 500km, pak už tomu nepřálo počasí. Krásně táhne od spodu. Maximálku jsem nezkoušel, ale na šestku 8000 ot. jsem jel 150. Nemůžu ho moc vytáčet, protože mi tam rachtaj rozvody, na jaře výměna a pak se uvidí. Mezi pětistovkovými naháči je to taková 1. liga, 4 válce jentak někdo nemá. ER-5 a GS 500 jsou vzhledově někde úplně jinde. Prostě stará dobrá japonská klasika.<br />
Ode mě máš 10
krásný Zephyrek
vypadá opravdu skvěle
Dobrá volba Měl jsem možnost Zefírka asi rok jezdit, pr. jsem si rozbil svojí moto, [] a tak jsem tahal ZR550, kterou měla moje přítelkyně. Musím uznat, ač jsem před tím jezdil na GSF1200S, že tahle motorka je z těch, na které se nezapomíná. Teď už zase jezdím na "větším objemu," ale když někde potkám ZR, tak se za ní otáčím jako blázen Je fakt moc pěkná
No vida, konečně někoho napadlo taky napsat i něco o údržbě a nákladech. Pěknej strojek, užij si ho ve zdraví
pekny Zephyr , taky jsem spokojenym vlastnikem,jen jsem z nej zatim dostal "pouze" 160km/h - ale zatim jsem ho moc nehonil...
Tyhle mašiny mne berou za srdce . mají takoveho oldschooloveho ducha , proste z nich dýcha klasika . máš za 10
jj, moc pekna.
Krasna masina gratulace <br />
Motorka jak ma byt
Maš ji pěknou, at jezdi