renocar_brezen



PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger 1200 GT (2025)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Beryano
Vloženo 3.4.2025
Aktualizováno 3.4.2025
Zobrazeno 1 647x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Velká cestovní raketa hladová po otáčkách s vynikajícim podvozkem a lehkostí v zatáčkách prošpikovaná elektronikou

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:MOTOCENTRUM HK (Hradec Králové)

Výška jezdce: 189 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1300 GS: V době kdy jsem se rozhodoval, nebyla v dispozici předváděčka. Odrazovala mě dodací lhůta 3-4 měsíce. A samozřejmě výšší cena ve srovnatelné konfiguraci s Tigrem nějakých 635.000,-
Kawasaki Versys 1100: Jakož majitel Kawasaki Versys 1000 SE 2019, jsem očekával u modelu 2025 podstatně větší evoluci

První dojmy - Tiger je moje čtvrtá "novodobá" motorka, mám zkušenosti z řadovými dvouválci a řtyřválci, byl pro mne třívalec od Triumphu velkou neznámou. Nicméně musím konstatovat, z motoru jsem nadšený. Ten zátah z nízkých otáček a chuť po velkých otáčkách je opravdu silně návyková věc. Kdo nevyzkouší nepochopí

Motorku bych doporučil pro - Pro všechny, kdo chce cestovat a bavit se jizdou

Doplňky na motorce - Výbava GT Explorer plus komplet kufry, chránič světla, držák navigace. Všechno potřebné už ve výbavě

Recenze

Po letech strávených na řadových čtyrválcích, jsem chtěl zkusit něco jiného. Původně jsem chtěl nové BMW 1300 GS. Celkově nově postavená motorka s perfektním novým motorem s opět vylepšenými parametry. Stovky videí, recenzí a testů, ve mě postupně vyvolávaly otázku. Je skutečně GS tak dobré a proto ho mají všichni, nebo, protože ho mají všichni, tak proto je tak dobré? Ve spoustě testů je Tiger pasován do role přímého konkurenta GS a mě začal stále více zajímat. Až jsem se do něj zamiloval. Takže došlo na klasický postup. Navštěva u prodejce, obhlednutí na živo, vyzkoušení posezu, předváděcí jízda, objednávka a upřesnění výbavy ( u GT Exploreru pouze komplet kufry, kryt světla, držák navigace) a koupě.

Mám na něm zatím najeto hrozně málo, ale mužu porovnávat s tím co dobře znám a to je čtyřválec 120k v Kawasaki Versys 1000 SE. Ty dva motory jsou každej z jiný planety. Čtyřválec do 4000 ot hodné koťátko potom přijde obrovský příval síly spojený s krásným zvukem sání. Tříválec u Tigra táhhne od spoda zabručí, zaduní a máte pocit, že příval síly, nikdy neskončí.

V podvozku jsem velký rozdíl nepocítil ( měl jsem verzi SE elektronický podvozek) ale mám pocit, že Tiger žehlí nerovnosti o trochu lépe, možná je to většími zdvihy.

Brzdy jednoznačně Tiger, Brembo je asi opravdu topka

Ovladatelnost srovnatelná pro Tigra hraje vzadu 150 guma

Pohodlí spolujezdce, mám to zprozdředkovaně, ale u Versyse je pohodlí lepší (možná síla zvyku) a líp řešené boční kufry. U Tigra boční kufry dost omezujií místo pro nohy na stupačkách spolujezce

Uložný prostor srovnatelný

Spotřeba Tiger lepší

Servis a poruchy zatím nejsem schopen porovnat

Obě motorky si nejlépe užijete na klikatých silnicích

Cestování na obou motorkách prostě super, síla, pohodlí

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Paťa
Paťa napsal 07.04.25 v 09:25

Mazel! A navíc je to Triumph, co víc si přát...

Edien
Edien napsal 06.04.25 v 23:41

Velká gratulace. Je to výborný stroj. Mám na něm asi 20 tkm a maximální spokojenost. Výkon brutální, ovládání perfektní. Jak píšeš, bávo ve stejný konstelaci je dražší. A ten kardan, to je oproti řetězu paráda, stejně jako brzdy, vysoký posez, a další fičury. Ať slouží.

Beryano
Beryano napsal 06.04.25 v 20:45

Díky všem za přání chlapi teď tisicovkovej servis a pak se uvidí co v něm je

Robertak
Robertak napsal 06.04.25 v 17:29 10b.

Tiger peknej, nemusi mit kazdej baworaka.. taky se mi zda, ze to bawo vsichni precenujo.. jednou to zjistim, ale zatim se na to citim moc mladej jeste..

elvis78
elvis78 napsal 04.04.25 v 20:09 10b.

Pěkná

Více komentářů



TOPlist