Koupená od kamaráda, který ji kupoval jako novou v ČR a celou dobu se o ni nadstandardně staral. Asi nejlepší motocykl, který kdy KTM vyrobila.
Výška jezdce: 197 cm
První dojmy - Překvapilo mě, jak je ta motorka krásně ovladatelná, i přes svoji váhu. Na moji postavu 197 cm je to asi jediná motorka, která mě není malá. I když 690 Enduro R bylo taky v pohodě, toto je naprosto famózní stroj.
Motorku bych doporučil pro - Pro cestovatele a milovníky strojů KTM!
Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojeti, přídavné světlomety, rámy na kufry, hliníkové kufry, tlumič řízení Scotts a rozšírené Rally stupačky KTM.
Recenze
Vždycky se mě tento model maximálně líbil. Měl jsem obavu, že na mě bude těžká a pro začátečníka, jakým jsem bude příliš výkonná. Když jsem se s ní párkrát projel, zjistil jsem, že moje obavy byly zbytečné.
Jízda je s ní mnohonásobně příjemnější jak s 690-tkou, ten dvouválec je tak příjemný a fantastický, že se to ani nedá popsat.
Obrovská výhoda této motorky je, že už se na ní dá naložit i slušná váha, včetně spolujezdce. Což zase s mými rozměry bylo na 690-tce neproveditelné..
Spotřeba je asi vyšší než u moderních motorek, pohybuje se v rozmezí cca. 7-10L na 100 km.
Ačkoliv je to "Dualsport", na velké terénní dobrodružství si moc netroufám, ale zkušení jezdci na ní dávají i velmi těžké terény. Já jsem se rozhodl neničit ani motorku, ani sebe, takže ji spíš využívám na silnici a maximálně polní a lesní cesty.
Jsem přesvědčený, že toto je opravdu jedna z nejlepších a nejspolehlivějších motorek na cestování.
parádní kousek