Opravdové enduro pro nadšence. Nejedná se sice o ostrý speciál, ale na kochačku to také není vůbec vhodné. Motorka potřebuje tahat, jinak je tvrdá, ucukaná a nepohodlná.
Výška jezdce: 179 cm
První dojmy - Moto jsem projížděl u prodejce v prudkém dešti po lesní asfaltce. První 3 kvalty na zadní, až do 5ky protáčela kolo. První dojem byl jako nezvladatelná bestie. Je to úzké, lehké a strašně tvrdé. Postupně jsem si upravil nastavení, ale pořád je to opravdu velmi rucervoucí ( o zub menší přední kolečko dělá divy :) ).
Recenze
Moto jsem pořídil hlavně proto, že moje XT 660R již z daleko nedokázalo akceptovat moje off ambice. Výkon mi v terénu nikdy nechyběl, ale podvozek byl velmi slabý a na silnici chyběly i koně. Hledal jsem něco na čem by se dalo někam dojet, ale hlavně, aby v offiku šlo jet tempo a užit si i nějaký menší skok. Po nesčetně přečtených recenzích a hledání jsem se rozhodl pro dávný sen a sehnal KTM. Ponížení hmotnosti a nárůst výkonu je doslova o několik řádů jinde. Moto má menší kolečko vpředu ( omezovač již při 170km/h ), má laďák a sání, takže by to mělo mít okolo 55KW.
Ikdyž to není úplně fér, tak se jako dlouholetý majitel neubráním srovnáním s XT. Podvozek po nastavení je naprosto úžasný. Zvládne střední skoky a rychlé tempo i okolo 140 na rozbité cestě. Jakmile se však přestane tahat a chce se jet pomaleji, je tu problém. Pokud jedu jako druhý za kamarádem na mém starém XT, je to nuda. Navíc moto začne být tvrdá, cukání na plynu a sedět se na tom taky nedá. Nechápu jak s tím může někdo jet někam dále nebo nedej bože po silnici. Na moto se musí stát a pořád vyplachovat motor hektolitry benzínu ( 8l/100km ). Pak funguje vše jak si představuji. Je pravda, že i XT mi žralo 7l ( nechápu jak tady často píší spotřebu pod 5l, to snad nedají ani půl plynu ).
Nedokáži posoudit jak se moto chová s origo filtrem a výfukem, ale tato nekompromisně odlehčuje přední kolo nebo odhazuje nakypřenou zem.
Zatím najeto cca 1500km, pak přídám další poznatky.
.
Zub vpredu ako takmer štyri vzadu. Ide to do sily, môže to byť však dôvod prečo je to potom tak ucukané. Predsa len jednovalec takmer 700 ccm to už je poriadna nálož. Aj spotreba letí hore.
Fotka č.3 je fakt boží
Jak tam týpek stojí s rukou v kapse "a teď s tím jako budem dělat co"