Elektronický podvozek, adaptivní tempomat, svícení do zatáček, větší boční kufry, rychlo řazení i dolů.
Motorka koupena od Yamaha Vobospeed Chomutov - Přijel jsem na 900gt a odjel na 9gt plus. Tak jednoduché to bylo.
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Jako by byla vyrobená právě pro mě.
Motorku bych doporučil pro - Přesto, že jsem jezdil na 900gt, až u modelu 9gt+ si umím představit dovolenou na dvou kolech. Ale ne ve dvou.
Doplňky na motorce - Víčko nádrže má pouze 3 šrouby, takže jsem musel pořídit nový tank bag. Nepasují ani původní padáky SW motech, ani rozšíření stojánku, ani kryt chladiče. Prostě nové moto = nové výdaje.
Recenze
Snížila se nosnost top case na pouhé 3kg. Což je docela průser. Pro spolujezdce je méně místa - více ho za sebou vnímám. Dá se říct, že oč se mi jezdí lépe samotnému, o to hůře se jede ve dvou. Jízdní projev? Nepoznám rozdíl mezi režimem street a sport. Zrychlování je naprosto lineární, bez momentu, který by příjemně překvapil. Rychlo řazení na ubraný a přidaný plyn je pěkný, ale stává se, že mě to z jedničky nebo z dvojky směrem nahoru nepustí, což mi pak pokazí celý den. Madla spolujezdce mají dutý profil, řežou do rukou , když moto shazuji z hlavního stojanu.
Horní kufr je 50l od Yamahy. To jediné co mi z předchozího stroje zůstalo.
A ten horní kufr,ten máš od koho,to je taky origo Yamaha?
Ty jo, na jedné straně si vážím, že jsi dokázal napsat negativní recenzi, na druhé straně člověk zamrzí něco takového číst, protože motorky jsou o radosti a tu ti tahle zrovna nedělá.
Tak snad bude líp
To tak ctu, tak typicka Yamaha
Mam letosni XSR co ma nosnost pres 230kg, ale stupacky udelaji tak pitome pro spolujezdce a kufry delaji jen nemci, ale zatim jsem od nich odstoupil.