Nejuniverzálnější a nejzábavnější stroj co znám. Bývalý majitel prodával se slzou v oku.
Výška jezdce: 175 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda NC 750X: ani úložný prostor místo nádrže nakonec 'nepřevážil' vyšší cenu (hledal jsem zároveň co nejmenší nájezd do 100tis.) a trochu nižší výkon
Suzuki DL 650 V-Strom: pro mě moc 'tuctový' design a málo silniční charakter - občasnou šotolinu zvládne důstojně i Versys
První dojmy - Na první dobrou mi padla do ruky a ohromila mě svojí mrštností a ovladatelností. Motorce ani po roce nemám prakticky co vytknout. Nabídne poslušně velice svižné svezení v serpentinách nebo na malém okruhu, na druhé straně Vás ve dvou a s plnými kufry úplně s klidem povozí i přes vrcholky Alp.
Motorku bych doporučil pro - pro kohokoliv, ať už jen jako mezistupeň mezi prckem a velkou motorkou, nebo jako univerzální stroj pro každodenní ježdění, stejně jako cestování
Doplňky na motorce - vyšší plexi + přídavný štítek, chrániče rukou, přídavná LED světla, prodloužení předního blatníku, držák telefonu Quadlock, padací rám, ochranná mřížka chladiče, rozšíření bočního stojánku, brašna na doklady na nádrž, 2x brašna do padacího rámu, 2x hliníkový boční kufr Kappa, top-case Kappa na dvě helmy, laděný homologovaný výfuk Storm, rolny v zadním kole.. no a samo-domo vyrobený panel mezi budíky a plexi, se zabudovaným ukazatelem okolní teploty + ukazatelem zařazené rychlosti + ukazatelem napětí baterie + zásuvkou 2x USB-A vč. vypínače a s tlačítkem na bránu
Recenze
Táhne Vás to do hor, rádi objevujete nádhernou krajinu, lesy, horské potůčky..? Vracečky, úzké horské silničky.. a vyhýbání se kdejakému svišťovi, kočce, nebo i jen štěrku na cestě? To chce dobrou ovladatelnost, rozumný brzdy a stabilitu.. takže? Versyse.
Je libo potrénovat sem tam třeba i na okruhu? Ano, jasně, na Brno vážně mít výkon nebudete, ale na nějaký ten trénink nebo vyblbnutí? Značka ideál.
Jó, cestování za mořem, to už je ale třeba jiný kafe.
Na druhou stranu.. s Versysem vlastně ani ne. I ve dvou a s bagáží bude ochotně šplhat i do větších kopců, aby jste si pak cestu dolů mohli užít bez předchozího zklamání a jen s nadšením z dobré koupě.
Osobně, neměnil bych ani za mák. A ani pár dalších let věřím že nevyměním. Versys je za mě VIP vstupenka do světa dospělých motorek, na kterém se (na zpevněných cestách) můžete naučit snad všemu, co můžete pro výkonnější nebo i jen těžší stroje potřebovat.. no a jako bonus si to náramně užijete.
Ano, samozřejmě, taky má svoje hranice. Cestovní enduro to oficiálně možná je, ale na větší terén rovnou zapomeňte. Aspoň na sériových gumách. Na Versysovi vám bude i nějaké to občasné vyjetí kopce se šotolinou, nebo přejetí mokré louky ale beztak úplně stačit.
Za to ale takové okresky, serpentiny, klidně i občasný rychlejší dálniční přesun, nebo prostě jen každodenní cesty do práce s občasným výletem kolem komína..?
Tak přesně na to všechno je za mě Versys 650 úplně ideální.
Moc pěkně popsáno, spolehlivá mašina a nadšený majitel, to bude kotel Km, pěkná přístrojovka
Dobře si to popsal a doplnil fotem i na okruhu.
Je vidět,že máš z ní radost tak ať ti dělá celou dobu Versys jen to nejlepší
Fajně sis ji dovybavil. Tak kolcama naduł a milion km.