renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Jawa 50/05 (1965)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník HonzaH08
Vloženo 12.4.2024
Aktualizováno 12.4.2024
Zobrazeno 311x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Můj pionýr 05, rok výroby 1965, modro bílý.

Více fotografii

Výška jezdce: 178 cm

První dojmy - Fechtla jsem koupil nepojízdného, bez předních plechů, bez výfuku a bez světla. Po tom co jsem vyčistil nádrž, kohoutek, karbec a vyměnil olej se mi podařilo pionýra zprovoznit a hned po prvním projetí jsem věděl že je to na prácu.

Motorku bych doporučil pro - Velmi bych doporučil pionýra začínajícím, hodně to naučí vnímat motorku i po technické stránce.

Doplňky na motorce - Místo origo rovných jsem tam dal řidítka s hrazdou, místo obrovského revma plechu je tam malý přední, vnitřní plech je origo 05 ale ten jsem musel dokoupit. Koupil jsem to bez výfuku jen s kolenem a doma jsem našel svařovaný výfuk na pionýra tak sem si ho tam dal. Místo origo šnekopalu je tam daný rychlopal, místo 60 trysky 68. Na zadním kole drapák. Pionýr je zpřevodovaný do síly má totiž 11z sekundární řetězové kolečko (tak už jsem to koupil). Ve škole na soustruhu jsem udělal čep na řadičku. Místo světla je tam daná nějaká mlhovka ze staré škodovky jako zástěrka, jediná věc z elektriky co funguje je chcípák který sem si musel udělat. Velký plech "kastla" s maskou a předním blatníkem jsou v patině, přední bílý plech je na lakovaný, a vnitřní modrý plech je též nalakovaný. Vyrobil jsem si ze starého lina zástěrku pod nádrž. Má fungující pant na sedle. Je tam nově udělaná zadní brzda, nechal jsem si obložit pakny a koupil jsem nový klíč s táhlem. Z Číny jsem si objednal malý šroubek na dotahování rukou doprostřed na upevnění plechů.

Recenze

Pionýr je 05 s úpravami. Už od první setkání mě padl do oka a zamiloval jsem se :D. Nemá papíry, ale mě to vůbec nevadí stejně s ním jezdím jen na polňačkách. Zatím jsem na něm strávil více času opravováním a dáváním do kupy než ježděním, ale myslím si že mě to hodně naučilo. Za mě je to nejlepší motorka na naučení, už na tom jezdím nějakou tu chvílu a už zvládám řídit i silnější a větší motorky. Je to má první motorka s řazením a jsem velice spokojený. Sice má jen 3 koně, oproti 20,21,23 které mají 3,5 koně je pomalejší, ale mě to vůbec nevadí jsem rád že na něčem vůbec můžu jezdit a učit se.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Normik
Normik napsal 19.04.24 v 18:36 10b.

Slovy klasika: "Klasika..."

context
context napsal 19.04.24 v 12:55 10b.

Super, taky mám pionýra, ať ti dělá jenom radost

Targus
Targus napsal 19.04.24 v 10:57

PSanec

No jo, ale nedocílíš toho jedině správného pocitu, jako když se po letech setkáš s bývalou milenkou, která zestárla jen o trošku!!!


Z mé strany to je skvělý relax. A dobrý pocit, že víš úplně přesně, kam hrábnout, když něco nefunguje.
A samozřejmě daleko lepší nářadí, než tenkrát...
Ale myslím, že ti rozumím. Prostě nemáš potřebu neustále zkoušet vstupovat do stejné řeky, když víš, že toto opravdu nelze provést.

elvis78
elvis78 napsal 19.04.24 v 06:25 10b.

Parádní stroj Mohl bys dát ten odkaz na šroubek z číny a nebo sz. Kluk tam má díru na 8 šroub a já na dváce mám zase na šestku. A objednal jsem šestku tak půjde ke mě

Kawalumpik
Kawalumpik napsal 17.04.24 v 16:50 10b.

Brutal relax za sto bodů.

Více komentářů



TOPlist