Vlastník | erbe | |
---|---|---|
Vloženo | 31.3.2024 | |
Aktualizováno | 4.4.2024 | |
Zobrazeno | 2 032x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
Vlastník | erbe | |
---|---|---|
Vloženo | 31.3.2024 | |
Aktualizováno | 4.4.2024 | |
Zobrazeno | 2 032x |
Supr informace. A určitě pokračuj. Nejspiš budu časem na stejné cestě.
Diky za sdílení!
@dogee > heat shield nie je potrebné vymýšľať. Oni tie motorky sú v princípe všetky rovnaké, takže väčšina výrobcov to ponúka rovno k tomu. Niekde v galérií mám foto celého toho systému pred montážou a je tam aj daný chránič. Už som ho videl vo veľa variáciách, kde si len rôzni výrobcovia nechajú vypáliť vlastné logo a je to
@Targus > kiež by niekto niečo platil. Ale zase takto to je všetko nezaťažené "korupciou"
Ještě jsem mrknul mrknul na ty "batožiny", jak říkáte. Není to zrovna málo s tím, že asi musíš pokaždé vysypat celý pytel, pokud něco potřebuješ, nejlépe pak všecky tři!
Já se znám!!!
Tak ceny OPRAVDU nejsou nejnižší.
Z druhé strany když máš koupit nosiče kufrů a kufry samotné, není to zase tak dramatické a úspora hmotnosti tam určitě bude, o stabilitě motorky nemluvě...
Naprosto perfektní prezentace motorky!
Kolik ti za takovou reklamu platí dealer a kolik výrobce?
Musím ti samozřejmě nafoukat trochu mletého cukru do... - no ty víš kam - protože jsi tady snad jediný člověk, který uznává stejnou filozofii jako já.
To znamená, že na prvním místě je HMOTNOST (po starému váha) motorky a pak to ostatní. Ideální stav je, když člověk nemusí moc hrabat ani do pružení, ani do výkonu, viz tvoje peripetie se spojkou.
Jinak - abych se taky pochlubill, v garáži mám na dveřích od skříně s nářadím pověšený list s tabulkou utahovacích momentů.
Průměr a stoupání závitu - značení pevnosti šroubu - utahovací moment.
To proto, že jsem už starý sklerotik a když se mi něco nezdá, kontroluju sám sebe. Pevnostní charakteristika materiálů se mění proti všeobecné tabulce spíše směrem dolů, než nahoru.
Nicméně dovolím si tě ještě potěšit úslovím, že NIC nezkazí jenom ten, kdo NIC nedělá...
Tak ať ti to ještě dlouho jezdí a těším se zas na nějaký tvůj další cesťák.
@erbe
Díky za tipy na výrobce, ja to ale spíš myslel tak, že na Fanticu budu muset vyřešit jejich uchycení, protože Fantic nemá v podstatě chráněný výfuk a tašky se ho dost pravděpodobně budou dotýkat, musím tam vymyslet nějaký heat shield…
Pekné čítanie, aj ja chcem takú motorku. Nech slúži .
super
Moc pěkně jsi to rozebral
moc pěkný
@dogee > držiaky na batožinu sú prežitok. Teda v adventure segmente, kde sa botorka nakladá na ťažko jako jo, ale tu to chceš čo najľahšie a najbližšie k motorke. Takže systémy ktorú sú určené pre tieto ultraľahké stroje sú výlučne samonosné. Napríklad ja mám systém XCountry Hero (http://xcountry.pl/index.php/hero/), čo je taká stredná cesta. Populárne sú Mosko Reckless, čo je predstaviteľ aristokracie, ale kukni trebárs Red Mammut alebo Kriegu, Giantloop a pod. Akurát ceny za posledné roky vystrelili do masakrálnych výšok...
Tenhle styl ježdění se mi začíná líbit čím dál víc, zkusím na svýho Fantica taky naroubovat nějaký malý štítek s hrazdou na navigaci a potom nějaké držáky na zavazadla, ale Fantic žádné originální nenabízí...
Díky za skvělý popis. Jako i ostatní.
@enduro46 > áno ono v turistickom režime je to do nejakých 3000km/50mth total pohoda na jeden olej. Podľa testovania oleja na 500kách hovorila analýza, že aj 5000km je stále ok v trailovom použití. Ale netreba hrotiť
Teda skvělý článek. Ale vážně si najezdil na olej 32 mth!?
Moc pěkná recenze
Teda smekám draku. recenze a porovníní strojů . Tak a%t ti dělá v tom terénu jen radost.