Velký skok do neznáma, jak pro Guzzi, tak pro mně. Pro mně hned dvakrát, první Guzzi s vodou chlazeným motorem a první motorka, kterou jsem koupil bez zkušební jízdy.
Motorka koupena od Imofa Ořech
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Ten motor je lahoda, samet, co jede ve všech otáčkách a plynule zrychluje nezávisle na zařazeném kvaltu. Podvozek tužší, ale ne nepohodlný, zatáčky si dává s jistotou a velkou chutí.
Motorku bych doporučil pro - Pro lidi, co se rádi svezou na charakterní, dostatečně výkonné sportovně cestovní motorce. Asi není pro úplné začátečníky.
Doplňky na motorce - Originál CNC padáky
Kryt chladiče EP Performance
Chrániče přední osy EP Performance
Kryt motoru SW Motech
Prodloužení blatníčku Pyramid
Blastery GIVI
USB na palubce
Záslepky rámu Mistral
Recenze
Jakmile představili Mandello, hned vzbudilo mou pozornost jako starého guzzisty a skončilo to tak, že jsem ho objednal. Před tím jsem prodal milovanou V85 TT, se kterou jsem byl maximálně spokojený a netušil jsem, zda dělám dobře.
Moto Guzzi V100 Mandello ve verzi S je vynikající stroj s excelentním motorem, výbavou, vzhledem a charizmatem. Já jsem primárně cestovatel na delší vzdálenosti a inzerovaná kombinace sportovně cestovní motorky mi dávala naději, že by to pro mně mohl být svatý grál.
Jak se ale člověk vyvíjí a se získanými zkušenostmi z předchozích strojů jsem přibližně v půlce sezóny došel k závěru, že pro MOJE potřeby a vnímání je Mandello přece jen moc Sport a o něco méně Tourer. Nicméně těch více než 10 000 km v sedle jsem si náramně užil a věřím, že nový majitel bude užívat dále
Původně jsem věděl, že Guzzi chystá Stelvio, ale také znám vývoj a dobu uvádění nových guzzin na trh a proto jsem byl překvapen, když necelý rok po uvedení mandella představila fabrika zcela nové Stelvio. A v tom mi začalo docházet, co já vlastě od motorky chci a preferuji a začala akce s možnou výměnou.
Aktuálně jsem V100 prodal a v garáži je tak v současné době jen V7, která je naprosto kouzelná a čekám, až bude možné Stelvio vyzkoušet v reálném provozu. Jak to nakonec dopadne zatím vůbec nevím, protože se Stelviem Moto Guzzi představila ještě výrazně modernizovanou V85 s posíleným motorem a radikálně vylepšenou elektronikou.
Co bude nakonec konečná sestava v garáži, tak to uvidíme v následujících měsících a já se na to těším.
Já si Mandello užívám. Nemám S verzi, tlumiče jsme si dal do měkčího nastavení a cestuje se sním hezky. Ale souhlas, taky se mi někdy stýská po superpohodlné V85
2
Myslím, že jsi udělal s tím prodejem dobře. Stelvio bude asi další krok, na něm už spoustu věcí proti V100 vychytali. Tak to prostě je. Nové modely trpí na dětské nemoci, ale kdo si dá říct a počká že?
Když Guzzu , tak z Moto Kozí ze Sušice.
Mandello je jedna z nejkrásnějších současných Sport Tourer motorek vůbec. Věřím, že novému majiteli bude dělat jen radost.