renocar_duben



PROFIL MOTORKY

SWM Superdual 650 (2024)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník 83427
Vloženo 8.3.2024
Aktualizováno 22.4.2024
Zobrazeno 3 026x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 17 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
83427
83427 napsal 22.04.24 v 04:26

Ahoj, díky ale kvůli zdravotnímu stavu mam teď s motorkou na pár měsíců pauzu. Dokud nebude noha zdravá, tak se do terénu nechystam. Teď bych si ani nestoupl do stupaček :-/

PEŠI
PEŠI napsal 21.04.24 v 19:48 10b.

Krásná motorka , nějaké postřehy z terénu?

jirka675
jirka675 napsal 25.03.24 v 20:40 10b.

Krásna motorka. Díky za její popis, budu sledovat dál a doufám případně v dalši info v deníku

FerencW
FerencW napsal 17.03.24 v 14:18

Hezky napsáno Hned bych si ji koupil

FerencW
FerencW napsal 17.03.24 v 14:18 10b.

Hezky napsáno Hned bych si ji koupil

Vydrik
Vydrik napsal 13.03.24 v 00:56 10b.

SV-DR
SV-DR napsal 12.03.24 v 17:26 10b.

Parádna mašina, nech ti dobre slúži

maestro
maestro napsal 12.03.24 v 08:54 10b.

Krásné dual sport enduro. Dik za článek

maestro
maestro napsal 12.03.24 v 08:52

Krásné dual sport enduro. Dik za článek

83427
83427 napsal 12.03.24 v 06:04

Díky. No cesťák bude vždycky těžší než obyčejný enduro. On i ten superdual jde odlehčit. Ale na konci z toho budeš mít obyčejnou Husqvarnu te 630 na mensích kolech. Superdual T byl vždycky víc asfaltově orientovanej (že by T jako tarmac?) a pro terén bylo Xko. Ale jako by chtěli v SWM spojit dvě motorky do jedné, superdual X zmizel a T dostal pryže víc orientovaný na offroad. Rozdíl byl též v rozetě, X měl vzadu 40 zubů a ne 38 jak T.

To už mi přijde lepši přestavět v tvém případě tu 701. Dát tam větší nádrž, komfortnější sedlo, případně nějakej ten držák zavazadel.

HusKa701
HusKa701 napsal 11.03.24 v 21:27 10b.

Moc pěkná recenze Přečetl jsem jedním dechem. Koukám delší dobu po podobném stroji, snad malinko víc orientovaném do terénu, ale hlavně s menší hmotností a i když je menší obsah váha je vždy větší než na mojí HQ701.

83427
83427 napsal 11.03.24 v 20:42

díky. Jo, jel jsem tam já

vojtechposmourny
vojtechposmourny napsal 11.03.24 v 20:38 10b.

Tohle je fakt hezká motorka. Btw nejel jsi v neděli kolem půl čtvrté od Petrovic směrem na Háje?

Sir_CHerokee
Sir_CHerokee napsal 11.03.24 v 13:36 10b.

Pěkná recenze, těch je málo, takže jsem s chutí přečetl.

motosvět
motosvět napsal 08.03.24 v 20:35

Tu změnu převodu také zvažuji kvůli popojíždění (+ 2-3 zuby na rozetě), ale dle převodníku získám na jedničku ve 3000ot jen -1km/h což je málo.

83427
83427 napsal 08.03.24 v 17:47

Ahoj. Jj. Zejtra jí projedu trochu víc, tak budou i fotky a připíšu i něco do článku. Oproti těm dnešním paralelním twinům je to takový víc surový a hravý. Baví mě to. Ten větší krouťák spolu s nižší hmotností a dunivym braaap z vyfuků po otočení heftem mi znova a znova deformujou ksicht do rohlíku. A to jí v rámci zajíždění šetřim. Jsem zvědavej jak to pojede o 1500km později. Jestli budu dávat dozadu větší rozetu, tak kvůli rychlosti na volnoběh na jedničku. Když je to někde zacpaný a musíš popojíždět spolu s autama, tak je to peklo.

motosvět
motosvět napsal 08.03.24 v 16:21 10b.

Tak jsi se dočkal Viděl jsem ji v Brně na salónu, ale víc fotek by nebylo na škodu



TOPlist