Standardní spodová třistapadesátka, základní model v portfoliu fy Saroléa
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - Vítej zpět, dvacet let jsme se neviděli!
Recenze
Moje první velká motorka, původce jména „Sardel“
- Počátkem sedmdesátých let ji koupil otec
- Po rozvodu prodal někdy kolem roku 1983
- V roce 1991 jsem zatoužil po „velké“ mašině a dokázal tátovu motorku zase přitáhnout domů
- V roce 2004 jsem potřeboval peníze na projekt řemenového motocyklu, a tak s těžkým srdcem Sardel zase prodal
- Na podzim 2023 se mi ji povedlo koupit zpět
Tohle je pouhý stručný chronologický výčet. Motorka by si zasloužila samostatný článek. Který jsem i napsal. Jenže na tomto serveru už jsem persona non grata, anžto jsem si dovolil zkritizovat neprofesionalitu redakce, poté, co zmastili můj poslední článek. Komunikace, která mezi námi proběhla, mi také nepřišla úplně profi, nicméně měl jsem za to, že jsme si vše tak nějak chlapsky vyříkali a považoval záležitost za uzavřenou.
Jenže po pár měsících, když jsem zaslal redakci m.cz rukopis článku o této Sardeli, byl jsem poslán do patřičných míst slovy „Vojtěchu, neberte si to nějak osobně, ale už další články zveřejňovat nebudeme.“ Když pominu zvláštní spojení „neber si to osobně - ale zrovna tobě nic“, tak mi takové jednání přijde úsměvné a dětinské. Ovšem zas pozor, v redakci mi blahosklonně dovolili: „Díky za email, ale článek můžete použít jinde.“ Jupííí! Moc děkuji za takovou velkorysost! To jsem vážně nečekal! Takže když smím svůj text publikovat jinde, využil jsem toho.
Protože úplně živě vidím smutná očička místních čtenářů, kterak vám je líto, že jste přišli o tak hodnotné čtivo, jak strádáte nevědomostí, račte si posloužit pédeefkem . Snad se vám článek bude aspoň trochu líbit.
Ale tak tohle je opravdu nádhera nádherná,a to čtení taky paráda,dal bych 100 ale ať klikám jak klikám tak jde pouze 10,tak snad potěší
Doba přeje houževnatým. Tak snad přežijeme. Jinak ale reakce redakce, jako za bukvoušů, dík za pdf. Motorka je skvělá, tak palce nahoru.
Moc pěkný článek i příběh. Početl jsem si.
Za 10b.
Díky za článek (odkazní).
Nalít něco dobrého do elegantní sklenky a číst někde u krbu, ať již na poangu nebo jiné houpavé sesli. Svatá pravda s těmi osobními relikviemi, pokud byly spáchány v dobré víře a měly hlavu a patu, tak ke stroji patří více než například devadesátielý OEM v zamaštěném papíru posíláný třeba ze zámoří.
Ať se vám jakožto organizované skupině partnerů a strojů daří, dalšímu pokračování příběhů na zdar!
Nádherná belgická podrámovka. Ta bílo-černá kombinace jí sluší. Motor a převodovka vypadají jak anglické licence.. ale tak to měli dost i Francouzi.. kompletní článek našel hodnotné místo