renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha WR 250R (2018)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník omen_nomen
Vloženo 19.1.2024
Aktualizováno 2.2.2024
Zobrazeno 1 121x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Dobrá volba pro moje účely a vzhledem k poměru hmotnost/výkon i pro mojí muší váhu.

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - V užším výběru jsem měl Hondu CRF 250L, kterou jsem se zájmem sledoval od uvedení na trh v roce 2012 a Yamahu WR250R o které jsem měl načteno snad všechno. Nejdřív jsem si dal testovací jízdu na Hondě u komerčního prodejce a 2 dny na to na WR 250R, kterou prodával chlapík z Blanska na inzerát. Ergonomie na Yamaze mi jednoznačně sedla líp, na Hondě jsem byl takovej divně poskládanej, takže bylo rychle rozhodnuto a Yamaha jela ke mně.

Doplňky na motorce - Výfuk FMF, power Commander (od prvního majitele). Otáčkoměr, teploměr/voltmetr, USB zásuvka, plexi, řídítka Renthal, bástry, sedlo SeatConcepts, doma dělané držáky na brašny, malý zamykací Alu box.

Recenze

Chtěl jsem stroj, který zvednu ze země i v blátě, stroj se kterým se nebudu muset omezovat jenom na silnice, s rozumnými náklady na provoz a servisními intervaly. Tohle všechno WRko splňuje. Mám za sebou pár výletů na Balkán, v době Covidu Polskem k Baltu a nikdy jsem neměl žádnou technickou závadu. Motorku jsem kupoval s 16000km na tachometru a v současnosti ukazuje 35000. Pohodlí na delších přesunech jsem chtěl vyřešit sedlem od SeatConcepts, ale upřímně, ani to není "žádná hitparáda". Jezdím sám, bez spolujezdce a ani s plně naloženou motorkou nemám problém akcelerovat a předjíždět. Do kopce jedu v poho na šestku. Jediné, čemu se vyhýbám, jsou dálnice. Pár nutných dálničních přesunů jsem absolvoval, ale jelikož je motorka lehká tak se snadno rozkmitají řídítka (hlavně při jízdě za kamióny). Celkově vzato jsem spokojený, dojedu kam si zamanu (limitem jsou spíš moje schopnosti), provoz je bezporuchový, servisní náklady zanedbatelné a spotřeba nízká. Když jsem byl kvůli absenci čerpacích stanic donucen jet super úsporně, měl jsem spotřebu 2,8L/100km v horách. Zvažoval jsem i pořízení větší aftermarket nádrže, ale nechtělo se mi dávat 10k za něco, co můžu vyřešit malým rezervním kanystrem s 2,5L benzínu. Dojezd na nádrž je cca 150km (do rozsvícení rezervy), což odpovídá cca 2 hodinám jízdy. To je tak akorát na to dát si přestávku, dotankovat a jet dál. Hustota čerpacích stanic v Evropě je vysoká a výlet na Sachalin mi stejně neschválí rodinná rada

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kawalumpik
Kawalumpik napsal 02.02.24 v 16:26 10b.

Slušné.

Targus
Targus napsal 26.01.24 v 12:53 10b.

Hele - 19 000 km bez závady?
Tak to bych nechtěééél !!!

Si vůbec neumím představit výlet bez dvouhodinové pauzičky s rukama po lokty od šmíru a dovču bez půlení motoru!
A ty tu na mě zkoušíš jakýsi japonský krumpl, který se nekazí!

Héj, tak to VŮBEC!!!


Ať ti to jezdí pořád tak, jak to máš rád!

jawatar
jawatar napsal 26.01.24 v 07:29 10b.

Super volba,lehoučká a o tom to je!

puffybodie
puffybodie napsal 25.01.24 v 21:27 10b.

Super, ze jsou lidi co chapou, ze neni potreba GS (nebo jakakoliv podobna moto, BMW je ve skutecnosti povedene) aby se dalo cestovat.

Lazyfucker
Lazyfucker napsal 22.01.24 v 12:02 10b.

pekná motorka, ať slouží a dělá radost

Více komentářů



TOPlist