renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW R 1100 R (1998)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Zázvy
Vloženo 18.12.2023
Aktualizováno 30.12.2023
Zobrazeno 1 907x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Trošku vibrátor ale jinak pohoda

Více fotografii

Výška jezdce: 184 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XJR 1200: Náhoda, bavor přišel dřív

První dojmy - První co mně překvapilo jsou vibrace, jak se to zatřese při přidání plynu na místě, to je opravdu překvápko. Druhá věc bylo pohodlí, nečekal jsem že na tom vydržím v kuse 200 km bez problémů. A za třetí, jsem čekal ,po přechodu z jawy, že se zabiju hned při prvním rozjezdu a ono se to chová krásně čitelně.

Doplňky na motorce - 29.12.2023 tak první doplněk, po delším uvažování, jaké padáky vybrat jsem zvolil polský. Německý který se mi líbily nejvíc, vycházejí bezmála na deset tisíc a to mi přišlo skoro dost, další jsou asi za šest a půl ale ty už mi přišly podobný těmahle nejlevnějším, ty se vešly i s dopravou do 4 tisíc.
Výhoda v těch německých je podle mého v tom, že se na ně dají položit nohy a ty jsou ještě dost vysoko na to aby se dotýkaly hlav válců.
Tady jsou trubky tak nízko že by se stejně pilot spálil, budu muset tedy zkusit jestli ty fajfky udržím na té boční trubce nebo jestli zkusit ještě nějakou úpravu.
Měl jsem z toho trošku obavy ale nakonec jsem byl hodně překvapenej, všechno přišlo důkladně zabalený v tubexu, barva moc pěkná, svary slušný a hlavně všechno pasovalo. V klidu, tak abych nic neodřel, jsem to tam přidělal, potom všechny šrouby jen dotáhl a za slabou 3/4hoďku bylo hotovo.

Recenze

Vždycky mně přitahoval boxer, ačkoliv jsem ho nikdy neměl.
Najel jsem zatím cca 3 tisíce takže ještě spokojenost. I když jsem původně chtěl jenom 850 už teď vidím že pár koníků navíc by snesla i ta jedenáctistovka.
Jezdím ale na pohodu, žádný spěch, takže to tak moc nevadí.
Motor mne ale překvapil, myslel jsem že to bude tak trochu traktor a že nebude potřeba moc řadit, to má ale kamarád na čtyřválci, já většinou řadím v obci až na trojku ( mám 5kvalt) což jsem nečekal.
S převodovkou je to podobné, čekal jsem že po přechodu z jawy už na žádnou hrubotu nenarazím ale ono je to podobné.
Cestování se spolujezdcem nikdy není ono ale tady už je výkon pro dva dostatečný, vlastně skoro nepoznám rozdíl, jede to skoro stejně. (při cestovních rychlostech)
Mám stroj včetně bočních kufrů a ačkoliv jsem chtěl kolem komína jezdit bez nich, brzy jsem přišel na to že jsou velkou výhodou, mašina nemá v podstatě jiné úložné prostory ale do kufrů se toho vejde.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Zázvy
Zázvy napsal 07.02.24 v 16:05

Přechod z Jawy byl asi šok pro nás pro všechny, kteří jsme na ní vyrostli. Já ji ale nezavrhuju, mám ji rád i když byla zastaralá už ve své době. Tohle je opravdu jiný kafe i když žádný závoďák to taky není.( což ani nehledám).
Plexi jsem zatím nekoupil, nevím jaký vybrat, ten radí to a ten zas tohle, někdo doporučuje vysoký, někdo co nejmenší a já nechci koupit blbě.
Chtěl bych, aby se za něj schoval mobil kvůli navigaci, aby chránilo hrudník proti chladu ale aby pak nešlo všechno na kebuli a nebolelo z toho za krkem.
Naopak velký se mi zase moc nelíbí vzhledově a čistit ho cestou bych taky nechtěl.

Neeno
Neeno napsal 05.01.24 v 10:38 8b.

Pěkná, jednoduchá klasická motorka .
Přechod z Jawy ale musel být šok... Brzdí to, jede to, drží to, nevlní se to.
Plexi klidně dokup, když budeš chtít vyrazit dál,jen ho namontuj a pak zas klidně sundej a když vybereš dobře,už ho sundat ani nebudeš chtít.

Zázvy
Zázvy napsal 28.12.23 v 18:30

elvis78, dík za reakci
no, to je právě ono, jak moc příjemný nebo nepříjemný to je, když jedeš v létě v bundě tak za jízdy v klidu vydržíš ale jaký to je s tím plexi ? jestli to opravdu všechen proud vzduchu srazí tak za ním bude vedro, to si sice někdo užívá a jezdí jen ve vestě ale to já nechci, jsem posera, stát se může cokoliv a já brousit loktem asfalt bez aspoň nějakýho mezikusu prostě nechci.
Na druhou stranu mě ta zavřená helma fakt sere, neslyším dobře motor, je v tom teplo, štít je od much věčně zaflákanej a brýle si spouštím jenom při cestě proti sluníčku.
Otevřená helma je tak jak píšeš opravdu jen pro pomalý rychlosti a bolí z toho za krkem.
Na estetickou stránku prdím, netvrdím že je to krásný tak či onak ale já jsem spíš praktik, kdyby to plnilo dobře svou funkci tak si tam dám klidně třičtvrtě metrový, jenomže to by zase asi byl problém s tím jezdit vůbec

elvis78
elvis78 napsal 27.12.23 v 08:15

jak jsem ti psal, můj názor je ten, že pokud je mašina krásná bez plexi a ty plexi chceš, tak jedině čirý a decentní ale to ti nebude foukat tolik na kule a prsa. Jezdim s vyklápěčkou přesně jako ty, má to rád vyklopený ale pak ti vzduch láme krk a lítaj svině mouchy, fičí do očí a v šeru mít sluneční clonu moc nejde. A veliký plexi je podle mě ohavný, praktický ale ohavný
jo a když pak letí včela a jedeš 60 a vejš tak to kurva do huby bolí

Zázvy
Zázvy napsal 25.12.23 v 20:06

Ahoj Erkaři,
Děkuju za vaše komentáře.
Mám na vás dva dotazy, zajímal by mně váš názor na plexi štít, někdo je na svých strojích máte, někdo je sundaváte, někdo je nemáte vůbec.
Já, jej na mašině nemám ale začínám se tím zabejvat čím dál víc. Jsem totiž asi trochu divnej ale v zavřený helmě se nějak necítím, mezi vesnicema to ještě jde ale jak přijedu do vsi, tak jako první otvírám helmu a hned potom zasouvám i brýle. Jakmile, minu ceduli konec obce, tak ještě milerád zapomínám a kochám se s otevřenou helmou dál.
Sice to vypadá trochu jako skůtr ale kdybych mohl jezdit bez brýlí úplně, byl bych asi nejraději.
Chtěl bych proto vědět, jestli je to reálný, jak se to potom chová při rychlejších jízdách, jak to plexi vydrží dlouho odolávat vnějšímu poškození aby skrz něj bylo dobře vidět. ( tím myslím samozřejmě to co nejsem schopen ovlivnit, když si to odřu sám tak je to moje chyba)
Jak je to moc náchylný na vítr příp. odpor vzduchu. atd.
Příp. jakou výšku a zabarvení plexi preferujete.
A ještě bych měl jeden dotaz, jak máte uchycený mobil, příp. navigaci ? Na tyhle řídítka toho moc nepasuje, mapa mi nevyhovuje, tankvak zatím nechci.
Mobil uchycenej a schovanej za plexi by se mi asi zamlouval nejvíc.
Díky za rady.

Více komentářů



TOPlist