renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Bonneville Bobber (2020)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník redbill
Vloženo 4.11.2023
Aktualizováno 17.3.2024
Zobrazeno 1 657x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Absolutní designový klenot, propracovaný každý detail včetně klíčku.

Více fotografii

Motorka koupena od Motorrad Hintermeyer GmbH - Rychlé, maximálně vstřícné a profesionální jednání, naprostá spokojenost!

Výška jezdce: 177 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Indian Scout Bobber: Vzhled Triumfu mě oslovil více a chtěl jsem motorku na klidnou jízdu.

První dojmy - Zatím těžko popisovat po krátké jízdě, ale myslím, že účel ke kterému jsem Bobbera pořizoval splní. Hezky táhnoucí motor, posez tak akorát na proplouvání krajinou. Moje první nesportovní motorka, tak si budu muset zvykat na to kam dávat nohy, že stupačky jsou mírně v předu a ne pod jezdcem.

Motorku bych doporučil pro - Pro člověka, který nechce cestovat a netrpí bolestmi zad a páteře. ??

Doplňky na motorce - Nákup před zimou se ukázal být ideální na dodatečné úpravy a ladění nejen vzhledu.
Úprava převodového poměru sekundárního řetězu výměnou 17z pastorku za 16z a uvidíme, zda dojde i na rozetu nebo to bude stačit.

Výměna výukového potrubí včetně katalyzátoru a montáž Motone Xpipe a Motone Mayhem shortys.

DNA bavlněné vzduchové filtry.
Triumph side bag na drobnosti.

Zadní stavitelný tlumič Shock Factory

Pár designových krytek (nádobka na brzdovou kapalinu, šrouby hlavy, kryt katalyzátoru, čepičky ventilků)

Recenze

Zatím neproběhlo žádné zásadnější kolečko k seznámení, ale snad ještě počasí letos umožní se svézt.
Prvotní dojem je, že výkon motoru bude bohatě dostačující k typu motorky. Od předního dvoukotouče jsem ze zvyku čekal asi lepší výkon, ale úplně špatné to není a opět k typu a stylu motorky bude bohatě stačit. Ale jsem rád, že jsem koupil Bobber Black, který má kotouče dva, verze s jedním by asi nebyla úplně ono.

Edit:
Tak konečně mám něco odjeto, a můžu s klidným svědomím říct, že to nebyl vůbec špatný krok pořídit si něco na volnější jízdu.
Po provedených úpravách se výrazně zlepšil zátah a je možné využívat všechny převodové stupně. V originálním stavu jsem moc nechápal k čemu je tam 5. a 6. převodový stupeň, když to je motorka, tak do max. 140-150 km/h. Navíc se příjemně zkrátila 1, která mi přišla také nesmyslně "dlouhá". Změnu pastorku tedy vřele doporučuji.
Co se týče jízdních vlastností, tak se bobbříkovi úplně nechce zatáčet, a je třeba jej více pobídnout, ale poté není problém jít až na hlásiče stupaček a na levé straně bohužel i stojánek. Ale co, hlavně, že je zábava.
Vzhledem k nízkému zdvihu hlavně zadního tlumiče je dobré volit spíše hladší cesty bez příčných nerovností a děr, neboť reakci stroje po projetí takové příčné nerovnosti nepohltí ani stavitelný a na váhu vyrobený aftermarketový tlumič, a pocítí to všechny obratle a plotýnky v páteři. Klobouk dolů před jezdci na skutečných hardtail motorkách, to musí být očistec.
Na druhou stranu je třeba pochválit, že rám je pevný a motorka se nekroutí ani při "ostřejším" tempu.
Motor je velmi kultivovaný s hladkým nárůstem točivého momentu a téměř nulovými vibracemi, což je znát i na pohledu do zpětných zrcátek umístěných v řídítkách, které se ani nehnou. Vzhledem k nízko položenému vrcholu momentu a provedené úpravě sekundárního převodu, se běžně při jízdě po okresce, otáčky pohybují od cca 1800 - 3500 ot/min, ale motor má chuť se točit i výrazně za 5000 ot/min. S tím je spojená pro mě dosud až nepředstavitelná spotřeba cca 5l/100 km.
Což trochu kompenzuje Triumphem dodávanou nádrž na pouhých 9,2l, nicméně i tak je lepší pro jistotu po cca 100-120 km zastavit u pumpy.
Stejně si Bobbera na cestování zřejmě nikdo pořizovat nebude, tak to v našich končinách za takový handicap není.
V souvislosti s cestováním je možná vhodné zmínit, že Bobber nemá žádné, ale skutečně žádné místo na uložení čehokoli, tak je i na drobnosti, jako jsou klíče, peněženka atp. nutné pořídit nějakou brašničku nebo mít velké kapsy.
Ovšem i přes všechny "nedostatky" nelituji koupě a mohu Triumph Bobber vřele doporučit. .-)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
trajda
trajda napsal 13.03.24 v 06:37 10b.

Nádhera

ticha-voda
ticha-voda napsal 05.01.24 v 21:06

Parádní stroj, taky ho mám. Doporučuji vyměnit zadní centrál. tlumič. Ten orig. je na hovno.Jinak přeji jen šťastné km.

Juraj22
Juraj22 napsal 05.01.24 v 18:44 10b.

Pěknej bobřík, jen nevím jestli bych se na tom se svojí postavou srovnal

Kawalumpik
Kawalumpik napsal 06.11.23 v 19:44 10b.

Dobrá volba. Já už bobříka prodal, ale asi se obloukem vrátím.

PSanec
PSanec napsal 05.11.23 v 09:59 10b.

Souhlasím, že je to absolutní designový klenot. Mám bobra TFC. Přeji jen super km.

Více komentářů



TOPlist