Dnes uz trochu starsi typ, ale i tak jeden z vice povedenejsich a velmi oblibenych firebladu.
Výška jezdce: 184 cm
První dojmy - Tak prvni faros na kterem jsem jel nebyl tento, takze jsem trochu vedel do ceho jdu. Jinak po X-Jecku samozrejme respekt.
Motorku bych doporučil pro - Uz trochu vyjezdeni motorkari. 125 koni nekonkuruje dnesnim sportum ale vic nez dost staci na nase cesty.
Doplňky na motorce - Vetsinou jen nejaka kosmetika. Ale co doopravdy fungovalo bylo racingove plexi, vetsi rozeta a iridiove svice.
Recenze
S mym jezdenim jsem vedel ze potrebuju neco sportovnejsiho. Zajezdil jsem si na farosovi a pak uz jsem nemel v hlave nic jineho. Navic ctyrvalec uz jsem mel takze krome vykonu me nemelo moc co prekvapit. Samozrejme nejakou dobu trvalo nez jsem ho dostal uplne do ruky.
Z meho pohledu je charakteristika asi takova:Predni vidle hodne hodne zkopnuta pod motor, sestnactipalcove predni kolo a navic jsem si nikdy nehral s podvozkem takze celkove nastaveni hodne tvrde(zvlast predek). Z toho plynulo i hodne cilive rizeni a velka nachylnost na rozkmitani riditek pri akceleraci na nerovnostech.
Celkove jsem byl nadmiru spokojeny pokud se jelo po krasne ceste, na rozbitych cestach je to pro lidi kteri cekaji i trochu pohodli spise trapeni. Jinak na okruhu fajn, opravdu pevny kompakt se slusnymi brzdami a s jakstaks vykonem.
Pro spolujezdce trochu horsi nez pro ridice,rozhodne nic na dlouhe cesty. Ulozny prostor podsedlem bezkonkurencni. Se spotrebou jsem byl taky maximalne spokojeny, celou dobu jsem jezdil za 5.5 - 6.5l / 100km, a to jsem jezdil spise svizne.
Co se tyka poruch tak jsem musel chvili po koupi delat predni gufera, ale motorka uz mela 44000 najeto, takze by se to i dalo cekat, pak taky standartne vymena regulatoru dobijeni. Jinak zase nic vic nez jen spotrebak.
Zaver:
Kdyz jsem ji prodaval mela 63000 a porad vypadala jako nova. Byl to jeden z poslednich karbecu a do sesti tisic jela jako normalni motyka, po sesti tisicich prisel paradni kopanec, to uz se dnes hned tak nevidi. Navic mela skvely zvuk. A pri citlivem zachazeni se s ni dalo bezproblemu jet od 2000 bez jakohokoliv cukani,takze i po meste zkousnutelne.
Po sesti letech uz musela z domu, jinak bych si ji asi nechal navzdy.
Úžasná klasika 10b.
Zet paradni fotka tam navrchu.Ale ted je z tebe trochu bahnak ne?
Mooooc pěkný
obě dvě
Dávám 10b
vypadá hodně dobře...
Taky sem ji kupoval v sérii Ale letošní zima se vydařila