Mam to tak nejak ve vlnach... maly enduro... vetsi enduro... ted vetsi enduro na silnici mam... tak jsem prodal 950 Super Enduro R a vzal malyho brachu, 690 Enduro R.
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - Motor je lacnej po otackach Hodne kratky prevody Predni brzda prd brzdi :D
Motorku bych doporučil pro - Pro vyssi klidne jezdce... No, mozna i min klidne :D
Doplňky na motorce - Bastry, priprava na tlumic rizeni, vyhrivany sedlo od DDT Custom Seats, Akrapovic. V dalsi rade pridavna nadrz, origo LED blinkry, Rade Garage Rally stitek, pridavny svetla...
Recenze
Na recenzi jako takovou si uplne netroufam, ne po 70km.
Kdyz to subjektivne srovnam s G650XChallenge, tak je 690 mensi, vyrazne agilnejsi jak podvozkem, tak motorem.
Srovnani s 950 SER nebo F650 GS (moje ostatni motorky do terenu) neni uplne fer z vice duvodu...
Pri porizovani jsem byl v mentalnich klestich... chtel bych hezkou motorku, ale vim, ze to by mne brzdilo v tom jezdeni mimo cestu... takze jsem zamerne vzal opticky horsi, ale snad technicky lepsi kus... tak uvidime...
Tak po prvni vetsi vyjizdce... motorka je spos crosska s vetsim motorem :D Srovnani s G650Xchallenge je dost nelichotive pro BMW... Xchall je tedy spis cestak, 690 je daleko ovladatelnejsi a se vzteklejsim motorem...
Dobry!! :D
Tak trochu omylem jsem namontoval Rally vez od Rade Garage... musim rict, ze to ted teda sviti o dost lip...
... ale zase to o trochu vic vazi, cemuz jsem se chtel vyvarovat
... a protoze jsem uchyl na svetla, tak jsem namontoval i pridavn svetylka, klasickej kolotocar
MedWed má KTMky
a já jsem utekl ke kardanu
Rade Garage maska je super
Ať slouží a přináší pouze radost
No nevěřil jsem vlastním očím