Silný a zároveň kultivovaný naháč. Motor v plném tahu jede náramně a s chutí po otáčkách. QS funguje skvěle. V nízkých otáčkách necuká, střední pásmo silný tah kroutícího momentu velkého motoru.
Motorka koupena od FIRMA:GlobalMoto (Hradec Králové)
Výška jezdce: 178 cm
První dojmy - Motorka zakoupena bez testovací jízdy. Ale věděl jsem do čeho jdu, nebo alespoň myslel. A vše se potvrdilo. Černá byla jasná a jediná možná volba. Už v záběhu mi cukaly koutky a čekal jsem co vše se v motoru skrývá. Je to prostě velká radost. Motor je to co dělá tuto Suzuki tím čím je. Jistý a hutný podvozek jen dokresluje. Zvuk ze sériového výfuku je dobrý. Dole chraptí, nahoře se v rámci možností snaží zaječet.
Recenze
Po endurech jsem krátce odbočil k Suzuki GSX-R 750 SRAD abych na dlouho zakotvil na SV 650. Aktuálně už mám jen SV a právě nové GSX-S. Dlouho jsem uvažoval dát čtyřem válcům druhou šanci, ale cca 6 let jsem hledal ve vodách všemožných dvou válců mezi 800-1200 ccm. Japonsko, Anglie, Rakousko, Itálie. Ale vždy jsem u bazarovek překročil limit jaký jsem byl ochotný dát za starší motorku. Za ty roky se budget rozrostl na novou, a měl jsem tak řešit už dříve. S výběrem je to vždy složité když se ne zamiluješ na první pohled. 2021 přišla na trh tahle mašina a já hned věděl že by to šlo. Čekalo to jen na shledání u prodejce kde v černé barvě jedna stála, k tomu novému designu se dle mého názoru hodí nejvíce. A bylo to.
Spotřeba se pohybuje mezi 5,5 až 7 litry. S nádrží na 19 litrů to slibuje slušný dojezd, v rámci kategorie stroje. Po dlouhých letech to vypadá že zůstanu jen u jedné motorky. Těším se z každé jízdy.
Taky o ní uvažuji
Díky
Skvela volba
Nádherná