renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CL500 (2023)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Beny87
Vloženo 29.5.2023
Aktualizováno 24.2.2024
Zobrazeno 2 393x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Super agilní městský bike s failem v...

Více fotografii

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CL500: viz dole
Honda CMX500 Rebel: Příliš nízká. Vesměs rozhodlo to, když jsem na ní se 160cm kamarádkou koukal v prodejně a prodejce šel přímo k ní a měl za to, že o ní stojí ona se slovy \"Koukám, že jste se zamilova\" :D (Stáli jsme vedle sebe) V ten moment jsem věděl, že to nebude ono.
Royal Enfield Scram 411: Miluju vzhled, sedlo, bohužel jen 18kw/192kg a děsně tuhá spojka. Enfield ČR prodává rok+ staré kousky z prodejny za úplně stejnou cenu, jako zcela nové 2023. Tzn. za cenu 2023 modelu vám prodaj 2022/1 co jim rok stojí na prodejně, jakoby nic. Tuhá spojka
Brixton Crossfire 500 XC: Skvěle vybavená. Celkově moc hezká, bohužel ta vlajka na nádrži z toho děla totální kýč. Sedlo děsně tlačí do stehen, jak je široké a se 178cm a enduro botama jsem byl na špičkách.
Husqvarna Svartpilen 401: Pro mě je ročník 2022 asi nejhezčí singl motorka do města. Bohužel není nikde k vypůjčení ani k demo jízdě (Praha). + Málo servisních míst. Všeobecný problém s únikem oleje. Obří plus - Husqvarna doprodává staré modely za původní ceny, né jako RE.

První dojmy - Padne hned do ruky a člověk jí chce už po hodině koupit... tak zábavná je. Jenže za den natož za pár hodin testování, si jí nestihnete plně ošahat. Minimálně víkend je potřeba na to seznámit se i se zápory a říct si jestli ano nebo ne.

Motorku bych doporučil pro - Pro všechny co rádi objevují městské zákoutí a z těch zákoutí si domu vozí batůžky. Až na ten šlic na svodu a ničící se obuv, doporučuju.

Doplňky na motorce - Blatník, brašna, štítek kolem budíku, plácačky na řidítkách

Recenze

Super agilní motorka do města.
Spojka je lehoučká a nahoru to lítá,
jako po másle.
Dolu například při příjezdu k semaforu to občas haprovalo a nešlo podřadit.

V jednom to dá i menší výlet po ČR,
pokud bolí zadek lze se posadit do stupaček a odpočívat.
Při 178cm jsem v nich neměl problém s výškou řidítek

Ve dvou je to utrpení a to né ani tak kvuli výkonu,
který je ok , ale spíš kvůli pohodlí.
Odjeto cca 300km v rozmezí šesti hodin.
Spolujezdec má kolena příliš vysoko (důvod viz níže)
a příplatkové měkčí/tlustější sedlo po hodině sezení nazvat komfortnim nelze,
což v singlu člověk řeší postavením do stupaček.

Na druhou stranu to neni motorka na cestovaní ve dvou...
neni to motorka na cestování... dál než kolem komína.
Do města super a na popojíždění i s batůžkem po zmrzlinách
je to absolutně fajn.



Výfuk v reálu neni nijak ošklivej, je velkej, ale sedí k tomu.
Absolutně nehřeje a spolujezdci nepřekáží.
Avšak tomu jdou na úkor kolena spolujezdce,
která jsou vysoko a tvoří pak menší Áčko.
Tenhle posez tlačí zadek spolujezdce v ostřejšim úhlu do sedla
a to na komfortu taky nepřidá.
Ale já nejsem spolujezdec...
Testovací vzorek měl 155-158cm a 45-48Kg.
( Celková váha na motorce 135kg - potřeba utáhnou zadní přepětí na předposlední, jinak každá dirka na silnici masíruje záda)

Jediná pro mě zásadní nevýhoda je svod výfuku.

Kryt svodu se neustále tře o patu boty pilota.
Tím se odírá černá barva krytu svodu výfuku
a vzniká tak nevzhledný vyleštěný flek 10*5cm + se odírá i obuv.
Lze to vidět i v každé video recenzi nebo testu na YT apod.
Takže nezáleží jestli máte enduro obuv nebo stylovky do města.
Pokud je kryt jen nabarvený tak očekávám,
že někde u 3000km to bude vyšoupané až na "stříbrný" základ.

Stupačky jsou přesně v místech kam si chcete dát nohu na zem a zavází při manipulaci. Asi jako u V Strom 650.
Motor je na pravé straně vystouplejší, takže pokud máte větší obuv/chodidlo může občas překážet když si chcete dobrzdit zadní brzdou.

Tohle mohla Hodna vychytat lépe.
Velká škoda.

Příslušenství - rally stupačky pa hodině nepříjemně vibrují do nohou a jsou na motorce, která neni do terénu vůbec dělaná úplně znytečné.
Příplatkové hnědé sedlo je sice o 30mm větší, ale je mnohem méně pohodlné a hlavně nesedí ve smyslu, že se viklá a pod jezdcem se hýbe.
Blatníček apod. je už o vkusu a stylu každého jedince zvlášt.
Na terenních schopnostech motorky to nepřidá nic, je to prostě takovej pozér street bike, který moc hezky jezdí a žehlí špatné silnice.
Doporučuju koupit náhradní kryt svodu výfuku - stojí 2700,- s DPH

7/10
Což je nadprůměr
Poměr cena výkon - super


Klady:
+ Agilita
+ Řazení
+ Ta spojka je geniální
+ Příslušenství (na styl)
+ Přepětí pružin se dá krásně nastavit i rukou
+ Malé děti si to fotí
+ Cena
+ Výkon
+ Zábava 3x

Zápory:
- Svod výfuku
- Někomu může vadit i zavázení špičkou nohy o motor
- Čitelnost budíku
- Absence otáčkoměru
- Hnědé sedlo se viklá a origo je komfortnější
- Stupačky překáží při manipulaci (odstrkování)
- Malé děti si to fotí
- Není plate, takže jsou černé svody dost na ráně pro všelijaké kamínky z polních cest a štěrk
-Ta samolepka na nádrži je tak moc otřesná (hlavně zelená a černá verze), že to retušuje i samotná Honda v ofiko propagaci. Tu samou hrůzu lze vidět i na CMX500 na zadku.
- Lidi co na to narvou touring plexi a snaží se z toho dělat cesták. Hrozný zvěrstva jsem na tom viděl.



PS: Omlouvám se to zdejší zalamování textu a kvalitu obsahu textu.

Kdyby měl Scram 411 motor a lehoučký řazení týhle Hondy...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
BezprstyBill
BezprstyBill napsal 15.08.23 v 21:56 10b.

Bobki
Bobki napsal 27.06.23 v 08:58 8b.

Pěkné, to sedlo mě překvapuje. říkal jsem si, že je vyšší a že bude pohodlnější. Co ta origo brašnička, je aspoň nepromokavá?

Beny87
Beny87 napsal 06.06.23 v 21:25

nexus napsal 04.06.23 v 08:56 10b.

Děkuju, jsem rád, že to někdo četl :)

nexus
nexus napsal 04.06.23 v 08:56 10b.

Pěkná motorka a po dlouhé době i uživatelská recenze, kterých je tu málo.

Alfonc
Alfonc napsal 04.06.23 v 07:24 10b.

Krásná, jednoduchá motorka To přísluško, cos na ní dal, je sper a přesně takto bych si konfiguroval. Jen asi jinou barvu Žena má milovaná má tento motor v CB500X a vždy jí motorku rád na chvilku provětrám Tak hodně krásných zážitků přeji

Více komentářů



TOPlist