renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Cagiva Raptor 1000 (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Ma-Gor
Vloženo 12.5.2023
Aktualizováno 16.6.2023
Zobrazeno 2 047x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Stará klasika, ucukaný kladivo s ještě poctivým zvukem a hezkým zátahem. Nádherný nadčasový design. Nikdo mi nevěří že motorce je 23 let.

Výška jezdce: 185 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki SV 1000: Za pěknou 15 let starou motorku i 95 tisíc. Naháče jsou nesmyslně drahé, kapotu jsem měl.
Suzuki SV 650: Bohužel jsem v danou chvíli nanarazil na pěknej kus. Řekl jsem si, že motorku už chci koupit hotovou (SPZ, laďák, padáky)
Honda CB 900F Hornet: Nebyla zrovna žádná pěkná v nabídce za rozumný peníz. Navíc to není V2 :)
Ducati Monster 900 (i.e.): Vybíral jsem naháče za rozumný peníze. Suchá spojka mě vždy trochu nervovala.

První dojmy - Motorka sedla do ruky relativně hned. Posez je uvolněný, ruce ani záda nebolí. Na co si člověk musí dát pozor je citlivý plyn a ucukaný charakter. Není to pro úplný začátečníky. Podobný surový kopanec na moderních motorkách je už velikou vzácností.

Motorku bych doporučil pro - Motorka je pro vyježděnější jezdce. Pro někoho, kdo už jede pohodičku, ale občas potřebuje pěkný zátah při výjezdu ze zatáčky. Pro nováčky určitě ne. Plyn je extrémně citlivý, po 14ti letech na motorkách musím stále s citem.

Doplňky na motorce - Na motorce mám laďáky od Mivv, plexi od Puig, padáky, jiný držák SPZ, mini blinkry, proužky na kolech

Recenze

Motorky relativně střídám, baví poznávat jiné stroje. Tento stroj jsem si vybral proto, jelikož není moc klasických naháčů s dvouválem. Hlavní důvod koupě byl motor a cena.

Motor je opravdu surový, ucukaný a poctivý kladivo. Trochu jsem doufal, že motorka bude pohodovější po KTM - méně vibruje.

Brzdy jsou dostačující, stačí prstík. Zadní brzda opravdu brzdí - můj první stroj co nemá zadní brzdu jen aby se neřeklo. Zlaté Bremba a pancéřové hadice v základu.

Podvozek je na své roky relativně stabilní, předchozí majitel nechával dělat vidlice a je to znát. Celkově je motorka tvrdá, myslel jsem si, že za ty roky bude gumovější a měkčí.

Úložný prosto 0. Spotřeba mě příjemně překvapila. Jezdím za 5,5. Myslím si, že to je především díky tomu, jak je motorka zpřevodovaná. Vždy jsem měl dvouválce, ale Raptor má delší převody a když člověk chce jet pohodu, může mít zařazenou pětku od 50 do 140. To je příjemná změna oproti předchozí KTM. Tam jsem musel furt řadit. Dole se hádala, nahoře mě chtěla zabít.

Nejlépe se cítí na okreskách, kde je hezký asfalt. Město není žádnej hit, citlivost plynu a surovost motoru nutí jet opravdu s citem. S baťůžkem 250 km není vůbec problém. Cítil jsem se na ní lépe jak na KTM (podle mě to je delšími převody).

Za mě to je jeden z nejkrásnějších naháčů vůbec. Kdo zná, ví o čem mluvím. :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Snekofon
Snekofon napsal 16.06.23 v 17:57 10b.

Krása Raptora mám taky jednou v hledáčku, ikdyz možná spíš do vzhledově radikálnější V verze

elvis78
elvis78 napsal 16.05.23 v 20:04 10b.

Nádherná, taky jsem po ni pokukoval, ale nebyly moc pěkné a šel jsem raději do klidnějšího stroje jako začátečník

Anti
Anti napsal 16.05.23 v 13:17 10b.

Vzhledem k tomu, že v sekci 'První dojmy" je zmínka o karburátorech,tak bych jen upřesnil: Ten motor se už ve své první reinkarnaci narodil se vstřikováním. Ale tyhle první stříkačky byly opravdu ucukané.

Raptor71
Raptor71 napsal 16.05.23 v 11:08 10b.

Jj, jak píšeš... ten zátah to byla paráda, když jsem ji měl. Jinak pro méně znalé bych ještě dodal, že je to vlastně takovej "zbastlenec" ale moooc povedenej. Motor v podstatě Suzuki TL1000, rám MV Agusta (konstruktér co dělal u Ducati Monstra - jejda ta podobnost rámu) a zbytek Cagiva...

s.a.v.a.g.e.
s.a.v.a.g.e. napsal 15.05.23 v 20:45 10b.

Taky sem měl, a byl to super stroj, rád na něj vzpomínám. Zvuk a zátah, paráda!

Více komentářů



TOPlist