Skvělý kousek pro jednoho, držák, takřka bez opravy
Výška jezdce: 170 cm
První dojmy - Na první srdcová záležitost
Motorku bych doporučil pro - Je to stroj pro ty, kteří preferují Chopper, ale lehčí váhu. To znamená i pro slečny a dámy. Nízko posazené sedlo dává pocit jistoty i menším postavám, naopak větší by si nejspíš připadali jako vosa na bonbónu. Jak jsem již psal, není to moto pro extrémní cestování, ale radost na něm jezdit.
Doplňky na motorce - Tak gelové sedlo fakt doporučuji, padáky už se jednou vyplatily, výfuky luxusně vyladěné, ale je třeba mít originál schované v garáži STK na ty "lepší" nehraje. Brašny jsou nezbytností, přeje jako tvrdý motorkář nebudu mít batoh. Pak už nějaké ty třásně, předkopy, hodinky, na delší cestování GPS.
Recenze
V první řadě to měl být Chopper, je to prostě styl, věk nijak přehnaně mladý, tak že "kochačka" je základem jezdění. Trasy víceméně po českých luzích a hájích, společnost dalších stejně smýšlejících jako bonus. Shadow je prostě legenda. Brzdy zadní slabší, ale to je klasika, na spolujezdce by to chtělo kubaturu vyšší, 600 je tak pro jednoho. Je to takřka bezporuchový stroj, údržba běžná, tak že stačí benzin, trošku vyblýskat a už se jezdí. Ovladatelnost dobrá, při váze cca 200kg se s ní dá i v pohodě manipulovat. Pochopitelně do terénu to není, ale to se tak nějak předpokládá. Cestování dobré, zvláště pokud si člověk dopřeje gelové sedlo, ale stroj je na pohodové poznávání, nikoliv jako cestovní motorka, po 300km máte pomalu dost . Rychlost do cca 110, pak už to trošku trhá hlavu, přece jenom posez vzpřímený. No je to mazlík i starší a pokročilé.
Pěknej japonskej čopřík.Přeji pohodové km.
Přeju pohodu a hezké jarní kochání