Výstižně popsat xDiavela? Okey, zatím vím celkem kulové, ale na živo je to totál "muscle bike" a úplně něco jiné, než jsem zvyklý.
Výška jezdce: 171 cm
První dojmy - První dojmy, na fotce si říkám není to uplně zase nějaké porno pro oči jako jsem měl u jiných Italu, ale zajedu se na to mrknou a uvidím, no a na živo si říkám co to kur*a je?! Taková motorka na steroidech s brutálním dunivým zvukem, podobná chopperům ale není to, podobná naked ale není to, zátah jak hajzl od spodu.
Motorku bych doporučil pro - asi pro každého, kdo je už na nějaký zátah zvyklý a nepotřebuje tahat kolena po zemi
Recenze
Recenze zatím moc napsat nejdou, jelikož mám najeté uplné prd tím myslím asi 2km a to se moc zrecenzovat nedá, když to kupujete v zimě při mlze a vlhku. A ještě na sjetých pneumatikách úplně po smrti
Takže teď mě čeká jako u všech motorek rozebrat, všechno co jde a zkontrolovat, udělat menší úpravy k mému obrazu, udělat řádný servis ( ikdyž má celou historii v ducati ) tak prostě určitým autorizákům už nevěřím a po rozdělávání tohoto modelu jsem se opět utvrdil, že ten jeden poslední servis opět nezklamal. Naštěstí se jednalo jen o olej a vzduchový filtr a annulaci servisu. Jelikož místo slibovaného K&N filtru tam byl obyčejný papírák a ještě dost zašlý, olej tam byl tak 2l, takže všechno hned šup ven a šup tam s motul 300V 15W50, nový olejový filtr a vzducháč.
Je tam plno dodělávek nadstandartních jako jsou :
Ohlins podvozek
rizoma řidítka
rizoma zrcatka
ducabike kryt spojky, včetně spojky
ducabike tlačný čep hydrospojky
performance páčky
performance kryty motorů
kit homologovaných Zard výfuku
karbon zadní blatník
elektronický klíček
protektory ducabike
zadní opěrka a spoustu dalšího
víc budu asi postupně házet do deníku sem, ať mám o všem přehled.
Jsem druhý majitel, první to měl na cestování a najel na tom 40tis km pohodovým tempíčkem
Jestli si motorku nechám, nebo pak prodám zjistím až postupem času, jak moc mě tento styl bude bavit, jelikož na motorkách na SPZ už moc nejezdím, protože jsem víc na okruhu, jak na cestách.
Viz moje brutale, kde jsem za loňský rok najel jen 1000km a to jen po městě do práce.
???
bastard69 Desmo servis a servis rozvodů se měl dělat při 30tis km, takže by měl být až při 60tis
doufám teda, co jsem se ale na řemeny díval vypadají dobře.
Tiež mám túto beštiu .
Pri 45000km budeš potrebovať veľký servis rozvodov, to si poplače peňaženka .
Prajem veľa bezproblémové kilometre , užívaj si beštiu.
Zajímavej pokus Italů o čopr,není špatný,ale klasickej Diavel je víc motocykl/syn má poslední černožlutej dvouvál Diavel a to je pecka.Přeji ti jen super km.