Aprilia Tuareg 660 (2022)

Vlastník PaDv
Vloženo 16.11.2022
Aktualizováno 16.11.2022

Vloženo: 25.09.2023, Uskutečněno: 24.08.2023, Stav tachometru: 5500 km, Zhlédnuto: 43x

Výlet byl naplánovaný, jeli jsme ve čtyřech na třech motorkách. Michal s Klárkou (dcerkou), Marek a já. Michal s Markem oba na Ducati Multistrada 1200, já na Tuaregu 660. Takže je jasné, že jsem na ně musel občas čekat...
Nebudu cestu dlouze popisovat, uvedu jen zajímavá místa, což byly naše zastávky, kdyby se chtěl někdo třeba nechat inspirovat.
První den: cesta z Veselice, přes Žďár nad Sázavou, Chotěboř, Čáslav do Kutné Hory, kde byl naším prvním cílem chrám sv. Barbory a jeho blízké okolí. Po prohlídce valíme dál přes Brandýs nad Labem - Starou Boleslav do Mělníka na Vrázovu vyhlídku. Pohled na soutok Labe s Vltavou a jedeme dál Máchovým krajem do jeskyní Pekelné doly. Projížďka jeskyní na motorkách, nealko pivko s gulášovkou, paráda. Dál na Nový Bor, Kamenický Šenov a do Děčína. Nádherné pohledy z vyhlídkového místa na Pastýřské stěně a už zbývá jen dojet na ubytování do Pensionu U Johnů v Nakléřově. Jídlo výborné, pivko dobré, ubytování slušné, mohu doporučit. První den najeto 370 km.
Druhý den: ráno po dobré snídani startujeme směr Most, zastavujeme a obdivujeme Jezero Most. Dále směr Chomutov, Klášterec nad Ohří, projíždíme Karlovy Vary, Bečov nad Teplou a zastávka v Mariánských Lázních. Mezitím zkoušíme, jak rychle nasadíme nepromoky, v Mariánkách už ale neprší. Takže procházka po kolonádě, pár fotek a jedeme dál. Další plánovanou zastávkou jsou Domažlice, polívka na náměstí, je hezky, pohoda. Nasedáme, volá mně paní z penzionu, kde máme být ubytovaní, že nás ubytovat nemůže. Ale že nám zkusí něco v okolí domluvit. Tak jedeme dál přes Nýrsko na Šumavu, zastavujeme kousek před Modravou. SMSkou jsem dostal zprávu o tom, kde se můžeme ubytovat. Tak jedeme poslední úsek do penzionu Vlčí Jámy ve stejnojmenné osadě blízko Lenory. Krásné zapadlé místo, jídlo vynikající, ubytování super, ceny přijatelné, vše OK, opět můžu doporučit. Druhý den najeto 360 km.
Třetí den: ráno prší a prší, předpověď je ale příznivá a okolo desáté vyrážíme. Cesta celkem rychle osychá, na Lipně, kde máme první zastávku, už je celkem pěkně. Dál na Vyšší Brod a hurá do Rakouska. Jen s nutnými zastávkami jedeme trasu Bad Leonfelden, Freistadt, Zwettl, Horn, Pulkau a Retz. Cesta krásná, většinou hodně široká, malý provoz, hodně rychle přibývají kilometry, opravdu krásné svezení. Zastávka v Novém Šaldorfu na oběd a domů přes Moravský Krumlov, Veverskou Bitýšku, Kuřim a Blansko. Třetí den najeto 357 km.
Shrnutí: Krásný tři dny, řada zajímavých zastávek, pár fotek přikládám. Najeto necelých 1100 km, všechno bez závad. Celou trasu i s ubytováním můžu doporučit.

elvis78 (136) napsal 08.10.2023 v 13:57

paráda

Pupi04 (41) napsal 25.09.2023 v 23:32

Super cesta
Tak vždy jen pro potěchu a kolama dolu

• Třemi státy

Pravděpodobně poslední letošní větší vyjížďka musí stát za to. Chci si připomenout místa, která mám rád a kam se s Naďulkou (=manželkou) aspoň jednou za rok podíváme. Start je ráno v devět, je celkem teplo (na 14. říjen

Vloženo: 14.10.2023
    Uskutečněno: 14.10.2023
  • Karlov, Jeseníky

Předpověď ideální, tak zase příležitost spojit příjemné s příjemným. To znamená motorku a pěšky po Jeseníkách. Cíl je jasný - chci se zase po nějaké době podívat do Karlova a projít se po hřebenech. Start ráno a cesta d

Vloženo: 07.10.2023
    Uskutečněno: 07.09.2023
  • Pardubice

Další výlet byl spojením příjemného s užitečným. Cesta do Pardubic měla cíl v Motocentru BARTH. Tam jsem motorku koupil a po roce a nájezdu 5300 km jel na servisní prohlídku. Nechtěl jsem jet po silnici 43 a potom 35 př