renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Sprint 955i RS (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník VlkLobo
Vloženo 13.10.2022
Aktualizováno 13.10.2022
Zobrazeno 1 212x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Pohodlný rychlík se sportovním srdcem. Skvělý motor na cestování i "kočkování" s jinými moty.

Více fotografii

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - Parádní motor, který skvěle zatahuje v celém spektru otáček. Polokapotáž dobře chrání, při rychlostech nad 200 stačí stačí přitáhnout lokty k tělu a jste v naprosté pohodě. Krásná netuctová motorka.

Motorku bych doporučil pro - RS je vhodný pro pokročilejší jezdce a klidně i ženy-motorkářky, pokud by se dokázaly poprat s těžší manipulací na místě.

Doplňky na motorce - Doplňky: turistické plexi, laděný výfuk, ukazatel zařazené rychlosti Gipro, zvýšená řídítka, blatníček zadního kola a originální nosič a topcase.

Recenze

Tenhle Triumph byl láska na první pohled. Toulal jsem se inzeráty a najednou jsem uviděl JI. Krasavice s neotřelým vzhledem. Podíval jsem se na výkonové parametry a bylo mi jasné, že je to TA ONA.
Jízda na RS je všestranně příjemná. Dokážete na něm bez problému cestovat ve dvou na dlouhé vzdálenosti, ale směle můžete jet i "pilu". Na silnici je to štíhlý žralok s parádním zrychlením a maximálkou přes 240. Dobře zatahuje ve všech otáčkách.
Motor je třívál, který spojuje zátah dvouválce v nízkých a středních otáčkách s tahem čtyřválce ve vysokých otáčkách, tohle se Angličanům opravdu povedlo. Přední brzda je ostrá a dobře se dávkuje. Zadní brzda je naopak slabá, ale pěkně se s ní pracuje, když se v koloně musíte pohybovat šnečím tempem. Podvozek je bez problému, tuhý a dobře odpružený. Za jízdy je ovladatelnost výborná, ale při manipulaci na místě se zdá být motorka těžší, než ve skutečnosti je. Úložný prostor pod sedlem je skromný, ale vejdou se tam nezbytnosti - nářadí, lékárnička, vesta, rezervní žárovky i zamykadlo na kotouč. K motorce jsem sehnal originál nosič a topcase, takže toho s sebou můžu vozit spoustu.
Dlouhodobá spotřeba je 5,8 l. Moto pravidelně servisuji, takže závady žádné. Za celou dobu, kdy na ní jezdím, jsem jen nechal vyměnit ložiska v krku řízení (v 60 000 km), jinak je všechno v pořádku. Možná je to také tím, že se mi povedlo sehnat výborný kousek v parádním stavu, na první pohled nový stroj.
Motorka se velmi dobře cítí na silnici, do terénu jsem se s ní nikdy nepustil, ale asi by to nebyl její šálek kávy. Ve městě i mimo město pohoda.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
petr13
petr13 napsal 15.10.22 v 21:00 10b.

Neotřelá motorka, ať ti dělá radost. Tři válce sou supr.

Sláva_ZR7
Sláva_ZR7 napsal 13.10.22 v 20:43 10b.

Moc pěkná, měl jsem 4 roky žlutou a byl jsem taky moc spokojenej. Jen ten podvozek bych po přesedlání na Blacka hodnotil jako průměrný...

Juraj22
Juraj22 napsal 13.10.22 v 12:28 10b.

Krásná mašina, líbí se mi, ale bál bych se na tom
Tak ať to jezdí a hlavně kolama dolů

ZIPP
ZIPP napsal 13.10.22 v 08:53 10b.

Dobrá volba.

Více komentářů



TOPlist