renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Triumph Sprint 955i RS (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Dr.Houba
Vloženo 12.6.2012
Aktualizováno 12.4.2014
Zobrazeno 4 948x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Ideální cesťák z Anglie. Pohodlný, rychlý, spolehlivý, s nízkou spotřebou a skvělým 3 válcovým motorem.

První dojmy - V reálu je mnohem míň ošklivá, než na fotce

Recenze

Po prodeji Monstera jsem měl pár nápadů jak pokračovat směrem k něčemu cestovnějšímu a úměrnému pokročilému věku. 955 motor mě zaujal už na Tigerovi, takže Sprint byl jedním z favoritů. Po svezení jsem měl už jasno.

Koupě téhle motorky byla poněkud náročnější. Stála dlouho na inzerci v Karlových Varech a já po ni jen tak pokukoval. Poslal jsem tedy kamaráda, ať ji prohlédne. Nevím, jestli se ho prodejce lekl, či co, ale s motorkou, která byla na svůj věk v perfektnim stavu fláknul při vedení z garáže do hromady dřeva a na štípačku. Výsledek, prasklá podsedlovka, pohnutá kapotáž a škrábanec na nádrži. Takže byla domluvena řádná sleva a vzhledem k tomu, že jinak byla motorka pro projetí bez problémů. Mohl jsem se stát hrdým majitelem toho klenotu.

Ihned po koupi motorka putovala k Charliemu do Teplic, kde byl proveden pokupní servis, gufera ve vidlích s olejem, baterka, podtlaky, olej, filtr, však to známe. Tímto bych mu také chtěl poděkovat, že na mě čekal v pátek do 8mi hodin, než jsem si Triumpha převzal.

Cesta od něj byla už krása, jak jen to jde.

Motor - kdo zná, ten ví...skvělý zátah 3 válce prakticky od volnoběhu, samozřejmě, na moderní čtyřválec to má slabý vrch, na dvouválec zase spodek, ale mě na to moje plazení stačí...

Podvozek - na normální silnice uměrné své kategorii, ze známějších motorek bych přirovnal k VFR 800. Dá se i lehký sport, ale úměrně věku motorky a stavu vozovky.

Kapotáž - celkem slušná ochrana před větrem i deštěm, originál plexi je ale na někoho menšího, při větších rychlostech dost fouká a člověk musí napínat záda do ne příliš fyziologické polohy.

Brzdy - akorát...bremba to nejsou, ale svůj účel plní jak přední tak zadní s přehledem.

Světla - prý slabá stránka, mě se zdá, že svítí dobře, ale jel jsem zatím jen podvečerem.

Spojka - tuhá jak to jen jde, domácí práce s posilovacím kroužkem nutností.

Servis - mám to do Teplic přes celou republiku, ale stejně tam pojedu znova. Jinak zastoupení je čím dál lepší, ale stejně...

Pohodlí - jezdec i spolujezdec paráda. Hlavně po Monsterovi. Sedlo je pohodlné, stupačky spolujezdce příjemně posazené, posez cestovní.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
enusim2
enusim2 napsal 28.11.12 v 13:10 10b.

pekny profil.pekny 3hrnek.tak at slouzi a bubla...10b

Banán0033
Banán0033 napsal 24.09.12 v 12:45

Hezká motka, tak ať slouží, dávám 10b.

pavel.88
pavel.88 napsal 03.09.12 v 19:38

Tak jsem do něj šel taky Máš to pěkný!

Heduš
Heduš napsal 01.07.12 v 19:34

Tyjo gratuluju moc pěkná, ať slouží

Ben-harmonika
Ben-harmonika napsal 18.06.12 v 13:39

Už se nedivím, že Ti tak dlouho trvalo, nežli jsi si zazelenal novou mášu. Napsat takovej parádní román, to bych já měl do vánoc Fak krásná kočka. Přeji Ti krásné kilometry a kola stále pod sebou na cestě. Samo že 10b

Více komentářů



TOPlist