renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Puch Maxi S (1974)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Chong
Vloženo 28.9.2022
Aktualizováno 23.3.2024
Zobrazeno 1 007x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Aktuálně dělá radost někomu jinému - Měl jsem jí mnoho let, ale nejezdila, protože se ukázalo že přes prvotní dobrý vzhled má fatální závadu v rámu. Proto mnoho let ležela rozebraná různě po koutech než jsem se rozhodl jí zrenovovat.

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Přesedlání na jepičí výkon 1HP, nezvyk mít nohy ve šlapkách, podivný posed a vysoko poležená řídítka nad krkem řízení na mě moc dobrý dojem neudělalo. Nicméně ocitla se ve stáji a na využití stále čeká.

Recenze

Možná znáte to rčení "zadarmo drahá".. tak to je přesně ona :) . Po získání proběhla klasická rozborka a sborka, abych si udělal představu v jakém stavu moped je. Motor překvapil výborným stavem, takže došlo jen k vyčištění a výměně olejové náplně, vyčištění karburátoru. Ubroušený stojan jsme dovařil, natahal elektriku a vyhnal 2cm úsad podivného bláta z nádrže. Motor z počátku moc netahal a tak jsem zjistil že nám někdo jako tradičně poladil hlavní trysku. Po zakoupení origo hlavní trysky se moped rozjel. Po vyčištění nádrže, dodám že je integrovaná v rámu, trochu tekla nad motorem v nejnižším bodě, tak jsem dirku zavařil a přetěsnil cínem. Hned první trip ukázal že ono podivné bahno, nadifundované vodou způsobilo korozi nádrže i v části, která je skrytá uvnitř rámu a není nedestruktivně a nevratně dosažitelná, aby se mohla zavařit a utěsnit. Jednalo se tedy o fatální závadu rámu. Takže bylo rozhodnuto, že dokud neseženu jiný, holt si na renovaci počká. Ale i tak kvůli prvnímu tripu dostala nové gumy a koupil jsem i kola z jiného Pucha kvůli bubnům aby mohlo dojít k návratu k vyplétaným kolům, protože neorigo litá kola z roku 1980 mi tam prostě nevoní. Až letos v létě 2022 vidím inzerát na kutilem napadeného Maxe s vyřezaným zadním blatníkem a tak jsem domluvil nákup bez motoru za lidovou cenu a došlo k výměně části rámu. Rozdělení jsem volil z bezpečnostního důvodu tak, aby krk a čep kyvky byly z jednoho kusu a zároveň se šiklo že se jednalo o místo se zpevňující vložkou. Tedy řez je vařen ve dvou prvcích rámu. Díky tomuto netradičnímu postupu dostal moped přezdívku Frankenstein a z jeho zrodu zde přikládám video

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
golfVII
golfVII napsal 05.10.22 v 22:15 10b.

Moc pěkný výsledek a poklona před množstvím práce kterou jsi na tom strávil. Staré mopedy mám dva a vím co znamená je udržovat při životě a v pěkném stavu.
Ať ti dělá radost

Vasko969
Vasko969 napsal 01.10.22 v 09:03 10b.

Parádna mašinka. A vôňa dvojtaktu nam 50 + pripomína detstvo a mladosť. super recenzia

gathis
gathis napsal 30.09.22 v 05:50 10b.

Velký respekt po té práci s tím bych na ní jezdil snad denně

Goodji
Goodji napsal 28.09.22 v 20:28 10b.

Cafi
Cafi napsal 28.09.22 v 20:21 10b.

Už jenom za tu drbačku, je to za 10

Více komentářů



TOPlist