PROFIL MOTORKY

Honda XR 125 L (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník biicaa_s51
Vloženo 24.9.2022
Aktualizováno 28.9.2022
Zobrazeno 969x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Spolehlivá, hravá, lehká, úsporná motorka

Výška jezdce: 172 cm

První dojmy - Pamatuju si to naprosto přesně, v sérii nejede zas tak nejhůř na nějaké dojetí to stačilo, ale bez úprav by mě moc nebavila. Zvukem neuchvátí (jako každá 125ka). V terénu i na silnici skvělá ovladatelnost, podvozek je hodně měkký (chybí tomu upside down tlumiče...)

Motorku bych doporučil pro - Doporučil bych to lidem co mají nově řidičák a chtějí se stát motorkářem. Motorka naučí různé techniky (zatáčky atd.) Nezabijete se na tom ale není to zase ani tolik pomalý že by to zdržovalo provoz (samozřejmě do kopců se někdy podřadit musí :D)

Doplňky na motorce - Někoho možná zajímají ty zmiňované úpravy...

Sání, karburátor, výfuk, svíčka

Sání: koupil jsem molitanový filtr od značky UNI (cca 600kč), zajišťuje maximální průchod vzduchu (filtr se musí pravidelně čistit a impregnovat spešl olejem!)

Karburátor: mikuni vm26 (cca 4200kč). Japonský, výborný karburátor s vnitřním průměrem difuzoru 28mm (origo 26mm), hlavní trysku tam mám 170 (origo 95), volnoběžná 25. Tahle úprava přidala nejvíc výkonu.

Výfuk: polský Dominátor (cca 4000kč), svod nerezový bez restrikcí z aliexpressu (cca 750kč).

Svíčka: iridiový NGK označení si přesně nepamatuji (cca 500kč)

Recenze

Xrko mě zaujalo svým designem, někomu se hrozně líbí a někomu zase vůbec. Není tam žádné mezi. Mně osobně se líbí hodně, jen bych asi vyměnil přední masku. Jak jsem už zmiňoval ovladatelnost supr, podvozek by snesl být trošku tvrdší ale taky to není hrůza. Motorově je to jedna z rychlejších 125tek (s takovými těmi normálními úpravami). Nějaké ty mouchy to samozřejmě má např. zadní brzda (buben) moc to nebrzdí, ale plusy je převažují, ale teď ta věc kvůli které je xr tak spolehlivé. Je to rozvod OHV. Oproti všem ostatním 125kám co mají OHC vám u xr nehrozí přetržení nebo přeskočení rozvodového řetězu což je celkem častá porucha která 125ky pohřbívá. Xrka najíždí klidně okolo 80k km (už jsem viděl i xr se 120k km a furt vpohodě jezdilo)
Servis vás nesežere jednou za čas olej a na ventily mockrát nesahnete a když už je budete seřizovat, zvládne to i opice. Opravdu jednoduchá mašina, naučíte se na ni vše.
Najel jsem na xr cca 8000 km a poruchu jsem ještě neměl.
Je dotažena z Německa po nějaké paní... Asi to hodně šetřila takže byla hodně lenivá ale rozjezdilo se to. Za mě super mašina žádná elektrika, jednoduché mechanizmy atd.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Snowball
Snowball napsal 28.09.22 v 20:17 10b.

Tak ať dobře slouží
Ale bacha na falešný pocit bezpečí ("Nezabijete se na tom"). Zabít se dá i na kole.

Více komentářů



TOPlist