PROFIL MOTORKY

Honda PCX 125 (2022)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník 83427
Vloženo 5.9.2022
Aktualizováno 4.8.2023
Zobrazeno 1 098x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 8 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
puffybodie
puffybodie napsal 10.09.22 v 11:35 8b.

valentinow123> kterou konkurencni Aprilii mas jako na mysli? SR GT 125 se 144kg?

panTerek
panTerek napsal 09.09.22 v 09:33 10b.

Až se rozjezdíš a poznáš i jiné stroje zjistíš, že to rozhodně jako vítr neletí (i když je akcelerace v městských rychlostech dobrá) a brzdy taky nejsou nejsilnější. Se zrcátky souhlas, laboruju s něma už 1000 km a stále nejsem schopen je seřídit ke spokojenosti. Ale pro Prahu výborná volba, obratný a lehký skútr, který se protáhne všude a jezdí za 00 nic.

valentinow123
valentinow123 napsal 09.09.22 v 07:03

Skutr ma na Hondu velmi vstricnou cenu, 9,2kW / 12,3 HP je do mesta s bohatou rezervou, spotreba je taky vyborna, akorat tech 130 kg pohotovostni hmotnosti je ponekud hodne.
Konkurencni Aprilia je o 15 kilo lehci, ma jeste o chlup vyssi vykon a diskovou brzdu i vzadu, bohuzel se trochu pomatli s cenou, takze osobne bych asi take zvolil Hondu.

TondaBenda
TondaBenda napsal 07.09.22 v 07:16 10b.

Správny výber

83427
83427 napsal 06.09.22 v 20:10

Díky a nápodobně. PCX se nezbavím. Do té pražské dopravy je ideální. Nejde mi ani tak o rychlost jako o nizkou spotřebu, prostupnost případnými kolonami, kterých rok od roku přibývá a eliminaci problému s parkováním. Netvrdím, že PCX je nějaký ideální prostředek na dálky, ale překvapivě hodně lidí ho podle videí na youtube na ten účel využívá. Případně tu větší PCX 150 a 160. Nemohu zatim posoudit, byl jsem zatím nejdál v říčanech u prahy v motozemi. Ale do města je super a než pořídím CBčko, zkusím ho v průběhu příštího roku na ten účel využít taky. Podvozek by mohl být klidně měkčí. Když si vezmu, že starší generace byly ještě tvrdší, tak jsem rád za tuhle čtvrtou. Naopak CB500x je moto pro začátečníky, což já každopádně jsem a vnímam ho jako entry adv bike - tedy po dokoupení doplňků, kdy cena povyskočí na úroveň tenerky. Nepotřebuju jezdit rychle a ani offroad, ale rád bych opustil asfaltky a užil si přírodu na nezpevněných cestách. Prostě mi PCX a CB500x dávají dohromady smysl Design je věc vkusu. Vespu vnímam podobně jako conversky nebo ty kuchyňský roboty značky kitchen aid. Je to stylovka, líbí se mi, ale mít to nemusím.

pali3x
pali3x napsal 06.09.22 v 14:13 10b.

Hlavne prajem všetky šťastné kilometre
Pred pár dňami som na PCX jazdil a... Nepovedal by som, že je to prostriedok na nejaké vážnejšie cestovanie (aj keď to asi bude lepšie ako cestovať na Pionieri). Má malé kolesá = je to síce veľmi obratné v meste, ale menej "isté" pri vyššej rýchlosti. Je to relatívne pomalé a slabé do premávky mimo mesto (a to som skôr "kochací typ").
Jednoznačne Honda CB500x je presne to, čo by som si vybral (alebo nejaký Royal Enfield). Na druhej strane... Možno to skončí tak, že PCX bude za chvíľu na predaj a CB500x sa ukáže ako univerzálna motorka

PCX je jednoznačne lepšia voľba, ako nejaký skúter 50 ccm. Ale stále je to iba skúter. Ako lacný dopravný prostriedok je to výborná voľba.

Dizajn: Pri bližšom pohľade sa mi zdá PCX taká trochu "napuchnutá" - zbytočne veľa plastov na relatívne malom skútri. Viac sa mi páči napr nejaká Vespa 125, ktorá toho vpredu nemá veľa = je taká "primeranejšia / súmernejšia" . Ale Honda je Honda

V každom prípade - PCX s vyšším štítom ("sklom") vyzerá tak nejako o dosť lepšie.

83427
83427 napsal 05.09.22 v 21:56

Díky . Původně jsem chtěl koupit jen nějakou ojetinu u které mě nebude trápit, že stojí většinu roku venku na dešti, ale ceny ojetých pcx se přiblížily natolik ceně nových strojů, že nemá smysl o tom ani uvažovat. A to čekání za to stálo.

StB
StB napsal 05.09.22 v 21:41 10b.

Po zajetí poletí jak vítr, všechno si sedne a budeš ještě spokojenější. Ať slouží.



TOPlist