Retro neretro, pohodová i rebelka, radost z jízdy i radost se na ní dívat.
Výška jezdce: 174 cm
První dojmy - Lehká, ovladatelná, pohodlný posez.
Recenze
Ideální na vyčištění hlavy, užít si klikaté okresky i do města a do práce. Okolo 4-5 tis. otáček se probudí k životu a motor překvapivě táhne klidně, až k max hranici 10 tis.otáček. Okolo 5-6 tis. otáček lehce vibruje, ne nepříjemně, krásně táhne, což naopak umocňuje pocit z jízdy, včetně zvuku motoru, který o sobě s přibývajícími otáčkami dává jasně vědět. Do řízení vám nezasahuje žádný asistent, žádné ASR, ani není k dispozici nastavení palivových map, je zde pouze systém ABS a vše ostatní je jen na vás. Brzdy fungují naprosto skvěle a na jejich správné dávkování si rychle zvyknete. Podvozek se chová předvídatelně a dá včas vědět případnou ztrátu adheze. 6 st. převodovka má přesné a hladké řazení. Přístrojovku tvoří klasické budíky, rychloměr, otáčkoměr, a středové info o stavu paliva a o zařazeném rychlostním stupni, žádné další hi-tech zbytečnosti. Není problém v kuse skousnout větší počet km. Palivová nádrž jen na 12 l., častější tankování. Celkem daleko páčka brzdy a spojky i po nastavení na nejkratší vzdálenost, uvítal bych je o kousek blíž. Zatím je problém se sehnáním doplňků, jako např. brašny, tak aby nekazily vzhled a zároveň se šlo vydat na delší výlet.
Krásná motorka . Ať to jezdí
Pěkná motorka
Dobrá volba, geniálně vymyšlené budíky s displejem, to žádná jiná motorka nemá.
dobře jsi vybral!
Hezkej mix soudobý techniky a historickýho odkazu
Pěkné hodnocení