Velká těžká nablýskaná potvora s krásným brumlákem. Svezení stojí za to - hned jsem se zamiloval. Těžká závislost.
Výška jezdce: 176 cm
První dojmy - Ovladatelnost na místě odpovídá velikosti, v pohybu i pro nováčka v této kategorii hodná. Bylo třeba trochu doladit ovládací prvky, polohu řídítek a přestat hledat stupačky vzadu a teď paráda.
Motorku bych doporučil pro - komukoliv kdo dosáhne na řídítka a řadičku. Za jízdy je opravdu hodná a na místě mají s manipulací problém i velcí chlapi. přemýšlet při parkování čumákem z kopce - fakt nejde do kopce vycouvat
Doplňky na motorce - delší a širší řídítka, padací rám, výfuky Cobra speedster long (do budoucna bych rád sehnal originál) , gipro - jsem blb a po delší jízdě zapomínám co tam je za kvalt a tohle véčko s kardanem tyhle chyby při podřazení neodpouští
Recenze
Nízké těžiště a posez mi vyhovuje, i když ze začátku to byl trochu nezvyk.
Trochu experimentů s plexi a nakonec šlo stejně dolů. Nějak se mi nepovedlo naladit sklon tak, abych se zbavil hodně nepříjemných turbolencí na hlavu. A bez vypadá lépe i když v chladnějším počasí, nebo větší rychlosti byla jízda o dost pohodlnější . V křižovatkách trochu válčím s rozjezdy do pravouhlych zatáček, ale v pohybu i ostré vracečky nejsou problém jen to chce trochu přemýšlet. Přeci jen je ten poloměr zatáčení delší. Brzdy se dvěma kotouči vepředu dostačující. Chod motoru a přenos síly kardanem nemá nějak smysl komentovat. Spotřeba 5l/100km +-0,5l. Řazení bych uvítal přesnější a tišší. Na první dva stupně je třeba se nebát šlápnout trochu tvrději, ale to mají asi všechny starší modely Suzuki. Ideální cestovní rychlost 80-100, krásný zvuk, vítr tak akorát. Za mně asi jediná nevýhoda je žalostně malá nádrž. Na delším tripu je otrava po každých 220km vyhlížet další
pumpu.