Jedná se o model pilot F150 (bez "E" - to je model 2022 s el. startérem)
Výška jezdce: 170 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Stomp WPB 140 CRF70: byla taková dospělejší - větší, ale ycf mě přišlo agilnější.
Stomp Z3 140: hodně jsem váhal myslím že je to dobrý stroj, ale v té černo-žluté se mě fakt dost nelíbila, má užší řidítka - ycf je v detailech vybavenější a působí lepším dojmem
První dojmy - Chce to trochu déle zahřívat, docela to jede, zpřevodování je dost do síly.
Recenze
No tak pro mě v podstatě první dospělý pit. Jezdím spíš po okolí na kochačku, ale dá se s tím krosit i na trati. Podvozek funguje kupodivu docela dobře. Kupoval jsem ho půl roku starého s 9Mh, ale kdo ví...
Jo a super je macatý YCF katalog náhradních dílů a doplňků v českém jazyce. Mají to parádně popsané včetně cen v €. Jde stáhnout na webu. Líbí se mě že má airbox takže se vzduchový filtr tolik nešpiní, ale podle předchozího majitele se s otevřeným molitanovým filtrem lépe vytáčí.
po 30ti Mth - Pilot 150 dává smysl když ho drtíte. Na dvojku to jde s trochou šikovnosti krásně na záda - zpřevodování je dost do síly. Na půl plynu je to takové nervozní a ucukané. Neb nemám úplně ambice blbnout na trati, chci dát do předu kolečko se 17-ti zuby. (orig.15zubů) Mělo by se vejít a moto trochu uklidnit.
Při blbnutí se mě podařilo párkrát trefit kráter a bez dorazu - nechápal jsem co si nechá podvozek líbit. Trochu je problém startování. Někdy na poprvé, jindy se trochu trápím než naskočí. Chce to grif - pořád hledám
Tak se 17zuby ( 290kč orig. YCF ) na předním kolečku je to úplně něco jiného. Jednička i dvojka bez cukání. Z nízkých otáček se trochu rozmotává, chybí ta urputná dravost a jede to přes 80km dle gps. Jízda je taková zcivilizovanější, ale na trať už je to trochu moc. Možná zkusím ještě 16zubu. Prostě jen pro tu zkušenost.
Malé zapalování a je to úplně jiný stroj měl jsem stomp160
Měl sem ycf 150 factory sp1 a byla to pecka. Jen sem dokoupil olej.chladič a menší zápalko a primar.kolečko...