renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ER 6F (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kukikuca
Vloženo 26.4.2022
Aktualizováno 13.3.2023
Zobrazeno 359x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Krásná středně velká polokapotovaná šestistovka, která spíše připomíná jízdu na naháči. Dobře ovladatelná, hravá, dobrá na naučení.

Více fotografii

Výška jezdce: 192 cm

První dojmy - Na mých 190 cm mi po prvních 100 km připadá motorka malá, uvidíme, co bude dál. Průběh výkonu je skvělý, velmi dobře dávkovatelný. Ochrana nohou před větrem fajn, ochrana hlavy mizivá.

Motorku bych doporučil pro - Menší a klidnější jezdci.

Doplňky na motorce - Boční a horní kufry, lámací páčky.

Recenze

Na hodnocení ještě brzo, dopíšu po prvních pár stovkách kilometrů. Zatím popis výše.

EDIT 13. 3. 2023
Po jedné sezóně a pár tisícovkách km už můžu něco málo napsat.
Jízda je celkem příjemná. Dvouválcový motor tahá celkem odspoda, ale nechá se i pěkně vytočit. 53 kW je akorát dostačující výkon na běžné popojíždění po okreskách. Posez celkem příjemný, ale na extra dlouhé trasy to není. Po cca. 400 km v kuse začnou bolet záda a hlavně nohy, to je ale dáno mou výškou (192 cm). Další problém je vítr - do cca. 110 km/h v pohodě, ale pak už je jízda celkem nepříjemná >> žádné přesuny po dálnici. V jednom člověku a s další motorkou stejné kubatury si dovedu představit výlet i někde po Evropě s přesuny do těch 500 km za den.
Jízda ve dvou je už o něčem jiném. Na prvních pár metrech ani nepoznáte, že za vámi někdo sedí. Pokud jste na pěkném hladkém asfaltu, tak je to podobné, zatáčky projíždíte, jako byste jeli v jednom člověku. Problém nastává při zhoršené kvalitě cest, kdy už má zadní odpružení opravdu problém a zatáčky se opravdu musejí projíždět krokem. Taky bych za sebe úplně neposazoval někoho, kdo má více než 180 cm, protože bude trpět už po pár km.
Nastavení podvozku je vhodné pro jednoho člověka s naloženou motorkou a na pěkné okresky. Na rozbité cestě motorka hodně znejistí a zadní kolo má tendenci odskakovat.
Brzdy celkem nic moc, zabrzdí, ale nechce se jim, navíc pro někoho možná dlouhý chod páčky, ale jsou dobře dávkovatelné.
Spotřebou se pohybuji okolo 4.7 - 5 l/100km, nehledě na způsob jízdy nebo zátěž (ve dvou nestoupne nad 5l).

Kawasaki ER-6F je motorka vhodná na středně dlouhé vyjížďky po okreskách (do 400 km) s plovoucím koncem příjezdu (cestu si neurychlíte dálničním přesunem). Je také celkem háklivá na kvalitu asfaltu. Dobře se také cítí ve městě. Cesty do práce s odpolední projížďkou jsou tak pro ní ideální teritorium.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist