Motorka mám jako prostředek na cestování,nejsem žádný leštící typ.
Výška jezdce: 188 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 650 GS: Slabší jednoválcový motor
Honda XL 700V Transalp: Trochu dražší,Suzuki použitelné více na asfalt,více pohodlí
První dojmy - Poměrně mohutnější,stroj než minulý (BMW F650) Do terénu horší, na šotolinky dostačují. Pro jednoho výkon stačí,pro dva už je slabší
Motorku bych doporučil pro - Asi nic pro malé lidi,těch 180cm by to chtělo a nějakou sílu na manipulaci
Doplňky na motorce - Padací rám,šusplech,blastry, vyhřívané Gripy,deflektor nad Plexi,zásuvky, voltmetr, box na nářadí, nosiče kufrů vč. kufrů, zvýšení pomocí přepákovaní zadního tlumiče
Recenze
Vybráno pro všestrannost,zábava na asfaltu i na šotoline.
Hledal sem něco více do terénu,ale uvědomil sem si že většinu času trávím na silnici.
Taky to byl velmi chváleny stroj pro spolehlivost
Spotřeba svižně 5,5 na cestách s kuframa 4,6 (Balkán)
Idelaní na cestování,nahodit kufry a vyrazit,pod sedlem je nějaké místo na nejdůležitější věci,hodně možných doplňků.
Tomu se říká cestovní enduro , pěkně jí tam máš za píchlou.
Do stromu sa nezamiluješ na prvý pohľad, je to taký sňatek s rozumu. Získa si ťa až časom svojou službou a spoľahlivosťou.
Ja som na neho prešiel z Pegasa 650. Oproti Rotaxu je kultivovanejši s nižšou spotrebou, len ten zvuk z vyfuku nie je taký tempetementny a zimomriavy.
Manželka si u stromceka pochvaľuje pohodlnejšie sedenie a na jej peňazenku šetrnejšie.