renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Husqvarna WR 250 (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník PaoloAgnello
Vloženo 29.1.2022
Aktualizováno 29.1.2022
Zobrazeno 380x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Stroj pro vyhrávání světových šampionátů v enduru. Váha na limitu, výkon více než dostatečný. Jenom se to musí umět.

Výška jezdce: 6 cm

První dojmy - O tom, jaká je, by mohl nejlíp vyprávět Stefan Merriman, který na tomto klasickém dvoutaktu získal jeden ze svých titulů v sezóně 2000, nebo Samuli Aro, mistr světa 2002.

Recenze

Hned, jak jsem ji v inzerci uviděl, věděl jsem, že ji musím chtít. Neberte to, za mizerných 54 tisíc i s RZ, když jste vyhráli jackpot ve sportce ... Čert vem nedostupné náhradní díly, kdy kromě pístu a ojice z druhovýroby už nejde koupit vůbec nic.
Ale nejdřív trocha cestování časem. Cagiva se v půlce osmdesátých let, po úspěších ve světovém MX šampionátu 125ccm rozhodla vstoupit podobným stylem i do 250ccm. Postavili nový motor s přívěrou a Pekka Vehkonen dvakrát atakoval titul v roce 1987 a 1988. Pekka měl bohužel ve 250ccm dáno být vždy jen vicemistrem, celkem čtyřikrát (v r. 1989 a 1990 na Yamaze). Cagiva v té době už vlastnila Husqvarnu a v roce 1990 se rozhodla pro radikální řez - přestala vyrábět švédské modely (v MX stejně už nepoužitelné) a přestala používat značku Cagiva pro offroad. Ten řez spočíval v tom, že nálepky Husqvarna se objevily na Cagivách. Třída MX 250 začala být okrajovou záležitostí, ale v enduru to Husqvarně / Cagivě celkem šlapalo. Modrobílý hranatý design, navazující na původní švédský, po roce 1995 mírně zežloutl, jinak se ale inovovalo jenom střídmě. Kompletně ve žluté s modrým se objevily nové plasty v roce 2000. Změny se samozřejmě odehrávaly na podvozku, ale motor zůstal původní pětikvalt Cagiva z roku 1985, s přívěrou CTS, nakopávačkou a řetězem napravo.


Ten motor zůstal ve WR 250 i po zčervenání v r. 2006, po prodeji Husqvarny BMW v r.2008, až do převzetí značky Piererem v r. 2013. V MX 250 se po tom zežloutnutí v roce 2000 Husqvarna pokusila o comeback, když předtím Chiodi vyhrál 125ccm v r. 1998 a 1999, ale neúspěšně, a poslední CR 250 se vyrobily v r. 2005.
Z manuálu pro ročník 2002, CTS s výklopnou přívěrou v hlavním výfukovém kanálu a otočnými šoupátky v boosterech.


Před pár měsícema mi jedna utekla, ta byla za 55 tisíc. Inzerát potvrzuje, že ojnice s pístem se pořídit dají, a když se zadaří, tak i převodovka se všemi pěti páry kol.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist