Lehká, zábavná, originální, mrštná, rohlík z jízdy.
Motorka koupena od FIRMA:AIRMOTO (Prostějov 1) - Počáteční rozčarování a nepochopení(vzájemné), ale už si to sedlo.
Výška jezdce: 175 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 500X: Hra na jistotu, velmi častá, nijak nevyčnívající
Benelli Leoncino 500 Trail: Těžkopádná, těžká, nudná a taky těžká
Yamaha MT-07: Příliš silniční, otazník v kvalitě a využití podvozku
Suzuki SV 650: Šedá myš, další častá motorka
První dojmy - Jde o moji první motorku a byla to volba srdcem a preferencemi. V motoškole jsem si ošahal 4 motorky - Honda MSX 125, kawasaki ER-5, honda CB 500 F a zakončoval na honda CB 650 F.
Motorku bych doporučil pro - Pro všechny, co chtějí dostupný a líbivý scrambler, s rozumným výkonem a parádním zvukem.
Doplňky na motorce - - orig. chránič radiátoru
- orig. chránič světlometu
- orig. větrný štítek
- orig. tankvak
- kryty rukojetí oxford Premium ALU
V plánu - zadní nosič, kryt motoru, příčka řídítek.
Nejspíš race svody s race mapováním.
Recenze
Spokojeně sleduji rozrůstající se počet v ČR. :) A v posledních 4 dnech jsem si dal 3 projížďky a řekl si, že od srpna a po skoro 7000 km taky něco napíši.
Vybíral jsem od března, pročetl (hlavně zde) co se dalo, nakoukal video recenze, porovnával parametry.
Chtěl jsem lehký stroj, 157 kg pohotovostní, parádní při manipulaci, rychlé překlápění. Vyšší zdvihy a hrubší pneu pro celoroční využití a kam mě odvaha pustí. Rozumný výkon, aby to trochu jelo, ale neskončil jsem v prvním příkopu. A pak taky něco, co je neokoukané, líbivé a má už v sérii zvuk a charakter.
+
Musím pochválit detaily a zpracování (zatím bez jediné závady), koncovky výfuku, vyplétaná kola, pohodlné a velké sedlo, přehledné ovládací prvky. Posez, relax. Přesnost a rychlost řazení, kvalty tam skáčou nahoru i dolů jedna báseň. Výkon světel, dálkové v noci jsou nadstandard. Brzdy, mají na starost malou váhu, zadní se suprově přibržďuje, přední je přesná a silná při krizovkách. Ovladatelnost, podvozek a pneumatiky, na terén vzorek drží překvapivě dobře i při rychlejší jízdě na silnici, polňačky a lesní cesty pohoda. Rozbité cesty plný plyn a rohlík. Výkon (v rámci kategorie a určení), pružné zrychlení do 120 km/h, max. 155 km/h. Spotřeba 4 l dlouhodobý reál. Fun factor, zvuk, zvuk, vibrace a zvuk.
-
Žádná ochrana před větrem. Hrubší vzorek na silnici rychle mizí. Pro někoho vibrace, jsou tam, ale patří ke charakteru motorky. Výkon, předjíždění 4+ aut zaráz je adrenalin. Malá nádrž, reálný dojezd po opravdu hodně nervózní kontrolky je 200+ km. Malá váha a silnější vítr nejdou dohromady. Kratší servisní intervaly 5000 km.
Prvních 1000 km bylo zajíždění a sbližování. Teď už jsme si na sebe zvykli. Občas mám nápinky, zda nekoupit něco silnějšího. Místo toho budu kupovat silničnější pneu (místo 50/50 něco jako 80/20) a přemýšlím nad komplet závodními svodami od Arrow i s race mapováním. V ČR asi zatím nikdo a v zahraničí jsou rozporuplné zkušenosti.
Jinak, dálnice se dá držet 120-140 km/h, ale záleží na větru. Delší vyjížďky pohoda, svižnější projížďky se silnějšími jsou zábava a hec, možnost kdekoliv a skoro kamkoliv ze silnice odbočit je super. Ve městě na 4. st. o motoru nevíte, držet konstantní rychlost taky není problém. Celodenní výletní tempo 70-115 km/h.
veľká parada
krásnej stroj
...tý je do terénu škoda:)))
za mě , jedna z nejhezčích mašin na trhu , která se neokouká ... Byl jsem se na ni taky dívat ...
Pěkně napsané, ať slouží