Moje první velká motorka. Nechtěl jsem žádnou vraždu a tohle se mi designově líbilo.
Výška jezdce: 199 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Cagiva Canyon 600: Motor zarachtal a chcipnul při zkušební jízdě
Kawasaki GPZ 500: Dva dny před prohlídkou ji majitel položil
První dojmy - Příjemná motorka. Oproti cz 125/476 vůbec žádný vibrace (kdo zná ČZ, tak ví). Hned při zkušební jízdě jsem věděl že ji odvezu, čistá, nikde nic neteklo, nebouchalo.
Motorku bych doporučil pro - Komukoli, kdo hledá první velkou motorku a neví jestli chce jezdit po silnici nebo po poli.
Doplňky na motorce - Topcase, držáky bočních kufrů, vyhřívaný rukojeti, USB nabíječka místo hodin.
Předchozí majitel nainstaloval vyšší turistický plexi.
držák na mobil - vlastní výroba z páskoviny a kusu starých řídítek
Recenze
Tak prvních pár tisíc km za námi a bylo nalezeno pár vad a problémů.
ruplý gufero na předním tlumiči - vyměněno - na konci sezóny musim udělat repas předních vidlí, teď na to není čas.
gremlini v elektrice - nějaký šikula napojil regler přímo na baterku, celou síť živil jeden tenounkej kablik - opraveno, konektory k regleru předělány
seřízení ventilových vůlí - jak jsem se toho bál, tak to byla jen otázka objednání nových podložek.
gumy staré a sjeté -koupené nové heidenau K60 scout
repas a seřízení karburátorů
řidítka na levé straně o pár mm ohnuté dovnitř - nové hliníkové a když už jsem v tom byl, tak i nový vyhřívaný rukojeti - od BMW už připraven konektor
držák na mobil - vlastní výroba z páskoviny a kusu starých řídítek
řetězovka už byla před smrtí - vyměněno
baterka byla kaput - taky nová
Rozhodně je to zábavná motorka jak na silnici, tak do lehčího terénu. Krásně se přehazuje ze strany na stranu v zatáčkách. Brzdy jsou dostatečný, občas na to zapomenu a přijde mi, že sem narazil do stromu :D
Nemá problém jezdit plně naložená po dálnici (já 130kg a tři plný kufry) i když příjemná rychlost pro mě je zhruba do 120km/h. Okresky jí sedí líp.
Musim se kouknout na chladící systém, nějak často se mi spouští sahara.
Říjen 2022- první nehoda (položení na bok v lese v rychlosti nula nepočítám jako nehodu), daněk se rozhodl že potrebuji spočítat žebra a vyztužit klíční kost. Motorka kupodivu bez větších potíží (akorát přední plast popraskanej). Už je opraveno a těším se zase na sezonu...
Dobryyy
Dobrá volba