PROFIL MOTORKY

Honda CMX1100 Rebel (2021)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Ala71
Vloženo 26.8.2021
Aktualizováno 16.9.2021
Zobrazeno 1 855x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Skvělý bobber - přesně takovou motorku jsem vždycky chtěl...

Více fotografii

Motorka koupena od Fomi Frýdek-Místek

Výška jezdce: 182 cm

První dojmy - Je to motorka na pohodovou jízdu, ale umí být i pěkně svižná a zábavná v zatáčkách. Motor má dostatek výkonu i krouťáku a skvělý zvuk (i když výfuk je designově celkem hrůza). Automat (DCT) řadí skvěle a není mu co vytýkat. Jen sedlo řidiče i spolujezdce jsou zklamání, ale ty nechám přečalounit.

Doplňky na motorce - Kufry Givi MT501 (2x 18l)
Čelní plexi Puig Naked (ořezaný, s držákem vlastní výroby )

Recenze

Z Rebela jsem po cca 2000 km nadšený. Ta motorka mi prostě sedla. Dá se s ní jezdit vyložená kochačka (zvláště s automatem) a vzápětí si přepnout jedním klikem jízdní režim na SPORT a prolétnout s ní pár zatáček v dost agresivním a rychlém tempu.
Rebel je lehčí než většina velkých cruiserů a má i výše stupačky. Takže je krásně točivý a přitom člověk nemusí mít strach ho v zatáčce nahnout, aby neškrtal stupačkami.
Výkon motoru i krouťák při nižších otáčkách jsou solidní a motorka zabírá pěkně od spodu.
Rozlišení chování motorky pomocí jízdních režimů je poměrně velké. Zatím nepoužívám vlastní nastavení (User profil), ale většinou Standard profil pro normální jízdu a pro předjíždění a rychlejší jízdu profil Sport. Je to úplně dostačující a rozdíl mezi profily je dost znatelný.
Trochu jsem měl obavy z automatu (DCT), ale chtěl jsem ho. Obavy jsou pryč, jsem z něj nadšený. Řazení je krásně logické, plynulé a rychlé. Všem odpůrcům bych doporučoval se s tím 1 krásný víkend projet. Myslím, že spousta z nich by v pondělí jela k Hondě vybírat nějaký model s DCT...
Chvíli jsem si zvykal na posed, který je dost nízký a přitom stupačky jsou poměrně vysoko a ne moc vepředu. Je to trochu na kolena a kyčle... Ale jde o zvyk. Výhoda toho je opravdu nízké těžiště a stupačky dost vysoko na větší náklony v zatáčkách (jak už jsem psal). Takže motorka padá do zatáčky krásně, jakoby sama, a přitom s ní není třeba nijak bojovat.
Jinak motorka krásně svítí. LED světla i blinkry jsou fakt pěkný.
Vizuálně se mi moc nelíbí výfuk. Ale musím uznat, že má moc pěkný zvuk i přes ty všechny šílené evropské normy na hluk...
Co mě opravdu zklamalo jsou oba sedáky. To je dost hrůza na pohled i omak. Budu to řešit přečalouněním kůží a novým (asi gelovým) vypolstrováním. Sedák spolujezdce nechám i zvětšit - snad to půjde.
Ještě plánuji opěrku pro spolujezdce a malý nosič. Asi samovýrobou...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Ala71
Ala71 napsal 15.09.21 v 08:27

Tak včera namontovány na motorku padáky od Craftride (koupeny na motea.com za velmi solidní cenu). Jsou pěkně masivní (trubky 38mm) a fakt asi něco vydrží . Montáž byla trochu boj, protože u toho nebyl návod, ale jen takové schéma složení konstrukce. A nebylo to úplně triviální to tam namontovat (kdyby měl někdo zájem, pošlu návod). Vypadá to skvěle a doufám, že nikdy nezjistím, jak ty padáky dobře drží... Fotky jsem přidal do fotogalerie.

Ala71
Ala71 napsal 30.08.21 v 14:43

Jinak co se týká delších jízd, tak zatím moc zkušeností nemám - zatím jsem to zajížděl spíš jen po okolí. Takže pouze jednou jsem za den dal cca 200km a bylo to celkem v pohodě.
Ale ten posed na Rebelovi je fakt o zvyku. Ze začátku to úplně pohodlné není, ale po pár jízdách je to v klidu. Také mi to přišlo z továrního nastavení celkem tvrdé na zadku, tak jsem před pár dny trochu povolil předpětí zadních pružin a je znatelně lepší a pohodlnější.
Věřím, že k pohodlí pomůže i přečalounění a malé zesílení tloušťky sedla, které plánuji na zimu.

Ala71
Ala71 napsal 30.08.21 v 14:32

Jak jsem psal v popisu: Ty brašny jsou Givi MT501 (2x 18litrů) a jsou s origo držákem od Givi na Rebela 500. Má to skvělý a rychlý nasazování a sundání se zamykáním . Jediný problémek je v tom, že Rebel 500 má na rozdíl od Rebela 1100 asi o 2 cm širší rozteč šroubů na uchycení - to beru jako vyloženou schválnost od Hondy, aby příslušenství nemohlo být zaměňováno Takže držák šel do svěráku (omotaný hadrem proti odření) a přiměřenou silou byl přihnut, aby rozteč držáku seděla na rozteč děr v motorce... a bylo hotovo

PetrD73
PetrD73 napsal 30.08.21 v 13:57 10b.

Pěkný! Také přemýšlím o nakupu Hondy s DCT. Ta pohoda, kterou Rebel nabízí, vypadá hodně lákavě, ale mám trochu obavu jaké by to na něm bylo při nějaké delší, celo nebo několikadenní cestě, a tak se dívám spíš po Africe, nebo zkusím počkat, jaky bude ten nový cesťák, který má přijít na podzim. Každopádně mohu se zeptat na ty brašny, to jsou origo nebo něco jiného? Díky za info, kolama dolů!

Myschan
Myschan napsal 27.08.21 v 11:18 10b.

Gratuluji. Jestli si ještě pořídím další motorku, tak tuto. Samozřejmě s DCT. Ať slouží

Více komentářů




TOPlist