renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CMX1100 Rebel (2021)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Ala71
Vloženo 26.8.2021
Aktualizováno 11.5.2022
Zobrazeno 3 815x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Skvělý bobber - přesně takovou motorku jsem vždycky chtěl...

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:FOMI (Vendryně)

Výška jezdce: 182 cm

První dojmy - Je to motorka na pohodovou jízdu, ale umí být i pěkně svižná a zábavná v zatáčkách. Motor má dostatek výkonu i krouťáku a skvělý zvuk (i když výfuk je designově celkem hrůza). Automat (DCT) řadí skvěle a není mu co vytýkat. Jen sedlo řidiče i spolujezdce jsou zklamání, ale ty nechám přečalounit.

Doplňky na motorce - Kufry Givi MT501 (2x 18l)
Čelní plexi Puig Naked (ořezaný, s držákem vlastní výroby )

Recenze

Z Rebela jsem po cca 2000 km nadšený. Ta motorka mi prostě sedla. Dá se s ní jezdit vyložená kochačka (zvláště s automatem) a vzápětí si přepnout jedním klikem jízdní režim na SPORT a prolétnout s ní pár zatáček v dost agresivním a rychlém tempu.
Rebel je lehčí než většina velkých cruiserů a má i výše stupačky. Takže je krásně točivý a přitom člověk nemusí mít strach ho v zatáčce nahnout, aby neškrtal stupačkami.
Výkon motoru i krouťák při nižších otáčkách jsou solidní a motorka zabírá pěkně od spodu.
Rozlišení chování motorky pomocí jízdních režimů je poměrně velké. Zatím nepoužívám vlastní nastavení (User profil), ale většinou Standard profil pro normální jízdu a pro předjíždění a rychlejší jízdu profil Sport. Je to úplně dostačující a rozdíl mezi profily je dost znatelný.
Trochu jsem měl obavy z automatu (DCT), ale chtěl jsem ho. Obavy jsou pryč, jsem z něj nadšený. Řazení je krásně logické, plynulé a rychlé. Všem odpůrcům bych doporučoval se s tím 1 krásný víkend projet. Myslím, že spousta z nich by v pondělí jela k Hondě vybírat nějaký model s DCT...
Chvíli jsem si zvykal na posed, který je dost nízký a přitom stupačky jsou poměrně vysoko a ne moc vepředu. Je to trochu na kolena a kyčle... Ale jde o zvyk. Výhoda toho je opravdu nízké těžiště a stupačky dost vysoko na větší náklony v zatáčkách (jak už jsem psal). Takže motorka padá do zatáčky krásně, jakoby sama, a přitom s ní není třeba nijak bojovat.
Jinak motorka krásně svítí. LED světla i blinkry jsou fakt pěkný.
Vizuálně se mi moc nelíbí výfuk. Ale musím uznat, že má moc pěkný zvuk i přes ty všechny šílené evropské normy na hluk...
Co mě opravdu zklamalo jsou oba sedáky. To je dost hrůza na pohled i omak. Budu to řešit přečalouněním kůží a novým (asi gelovým) vypolstrováním. Sedák spolujezdce nechám i zvětšit - snad to půjde.
Ještě plánuji opěrku pro spolujezdce a malý nosič. Asi samovýrobou...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Ala71
Ala71 napsal 20.12.22 v 08:23

Pár lidiček se mě ptá, proč svého Rebela prodávám? Tak abych neodpovídal každému zvlášť, tak tady je odpověď:
S Rebelem rozhodně nemám žádnou špatnou zkušenost. Naopak, pro motorku mám jen superlativy .
Budu se s ní velice špatně loučit a asi na ni budu dlouho a v dobrém vzpomínat. Je to můj miláček a vždycky to pro mě bude ta první láska (z velkých motorek)
Ale za ty 2 roky ježdění na ní jsem se posunul trochu jinam a chci vyzkoušet i další motorky, dokud na to mám peníze a fyzickou zdatnost .
Dalším faktem je, že jsem se na první pohled zamiloval do jiné motorky, kterou prostě MUSÍM MÍT . A to je asi všechno... Mimochodem ta nová už mi stojí v garáži a nemůžu se dočkat jara, až na ni začnu jezdit. Konkrétně jsem přešel na Triumph Rocket 3R - viz druhá motorka v mém profilu.
Honda Rebel mi dala hodně a jezdí se na ní opravdu perfektně. Má nějaké slabší stránky, ale přednosti jednoznačně převažují. Opravdu ji nerad prodávám a kdybych měl místo v garáži a trochu víc peněz, asi bych si ji nechal...

Perbin
Perbin napsal 09.11.22 v 08:40

Proč ji prodáváš? Po těch všech úpravách nakonec špatná zkušenost?

Ala71
Ala71 napsal 11.05.22 v 10:34

Taky mám konečně nové sedla. Nechal jsem si to přečalounit v Ostravě u https://www.mk1.cz/ .
Sice to chvíli trvalo, ale musím je pochválit. Jsme moc spokojený.
Sedlo jezdce je zvýšené o cca 2cm a je to dost znát.
Sedlo spolujezdce je zvětšené do všech směrů o cca 2-3cm a také trochu zvýšené. Ale rozšíření plastové základny do stran jsem si musel udělat sám - to asi nikde nedělají. Byla to trochu drbačka s flexou, vrtačkou, pilníky a kompozitem, ale povedlo se.
Opěrka je v podstatě úplně nově udělaná včetně držáku. Časem si k tomu ještě dodělám nosič za opěrku.

Ala71
Ala71 napsal 11.05.22 v 10:29

Tak jsem nově namontoval zrcátka na řídítka od M-Style (typ Grave Cafe Racer). Jsou skvělá a je přes ně především perfektně vidět dozadu - asi tak o 200% líp než s originály
Byl tam trochu problém s namontováním, protože Honda podle všeho začala dávat do řídítek vestavbu na uchycení koncovek řídítek, která nejde vyndat (asi je tam napevno zalisovaná - resp. jsem nepřišel na to, jak to vytáhnout a v Hondě taky nevěděli...). Takže se zrcátka musela našroubovat do stávající vestavby, což nebyl problém, ale musel jsem je vypodložit několika podložkami (hlavně na straně plynu, aby tam zůstala mezera...).
Ale fakt jsem moc spokojený

Marty7070
Marty7070 napsal 25.04.22 v 21:54 10b.

Fakt pěkný

Více komentářů



TOPlist