renocar_srpen



PROFIL MOTORKY

Piaggio Beverly 350 (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Majky_
Vloženo 22.7.2021
Aktualizováno 28.7.2021
Zobrazeno 189x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 1

Popis motorky


Skvělý nástroj na dojíždění do města.

Motorka koupena od FIRMA:Jan Moravčík - Motoboardel (Chomut - Jeden velký podvod - přistoupil jsem na koupi bez kupní smlouvy, kdy pan prodávající hrozně spěchal, bez SPZ nebyla ani možná zkušební jízda a když jsem ještě v den koupě nahlásil závadu, byl jsem poslán do patřičných míst.

Výška jezdce: 176 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha X-max 400: Dražší

První dojmy - Po přechodu z Hondy PCX 125 se mi prvních pár dní tenhle skútr zdál jako kosmická raketa. Zrychlení je o dost jiné, což byl hlavní důvod koupě silnějšího skútru. Větší kola a lepší tlumiče se zase starají o příjemnější jízdu. Jediný s čím jsem se ze startu trochu bral je hmotnost a s ní spojená manipulace při parkování nebo popojíždění, kdy bylo PCX jako kolo ... tady už je to trošku znát.

Motorku bych doporučil pro - Kdo hledá menší a přesto výkonný skútr do města.

Recenze

Původně jsem ke své Hondě PCX chtěl pořídit Ducati Scrambler, ale bohužel se mi za nové auto do garáže vejde už jen jeden stroj. Proto jsem zvolil kompromis, tedy silnější skútr na dojíždění. Sice to mám do práce jen 12 kilometrů, ale několik z nich je po dálnici, kde mi občas chyběl výkon. Zároveň jsem nechtěl nějakou velkou obludu s malýma kolama (vlastníci Burgmanů určitě prominou ...).

Jízda je perfektní, pokud se dostanete nad cca. 30km/h. Popojíždění po městě je utrpení pro nás oba a s každým cuknutím čekám, že se podívám autu před sebou do kufru. Tady mělo výhodu PCX, které jelo i v nízkých rychlostech plynule. Prý je to na dvouválcích znatelně lepší, ale žádné se mi nelíbily ...

Projev motoru a variátoru je v pohodě, dělá to přesně to, co chci a to poměrně rychle.

Podvozek je asi největší rozdíl oproti PCX - už mě to při přejezdu nerovností nevyhazuje jak býk na rodeu, ale krásně to vytlumí. Brzdy taky super, ABSko jsem už taky párkrát použil ...

Cestování není úplně příjemné, prdel mě bolí po 100 km ... ale na cestování jsem si to ani nekupoval. Jezdím s tím primárně do nebo po Praze, kde je skútr jako doma. Je malý a svižný, takže se dá pěkně projet mezi auty a jako první vypálit ze světel.

Úložný prostor je sice velký, ale ne moc praktický. Je dimenzovaný na 2 otevřené přilby, takže svoji vyklápěcí tam dám tak tak.

Spotřebu mám dlouhodobě něco nad 4L/100km ... z toho jsem docela zklamaný, čekal jsem to třeba o půl litru nižší, ale co se dá dělat. Spíš mi vadí, že po 200 km svítí rezerva (někde na 8L, nádrž má snad 11,5L). PCXko dalo i přes 300km, teĎ mi přijde, že jsem na pumpě pořád.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
bubaris
bubaris napsal 23.07.21 v 10:40 1b.

Základ všeho je ověřit si recenze na prodejce tento prodejce je "ověřen" dostatečně
Teď budeš možná jezdit, ale za jakou cenu a jak dlouho.

Non scholae per vitae discimus...

Více komentářů



TOPlist