renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Piaggio Beverly 350 (2015)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník sfv
Vloženo 19.12.2019
Aktualizováno 27.10.2023
Zobrazeno 3 273x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Lehký ,svižný ,obratný , výborné jízdní vlastnosti.

Více fotografii

Motorka koupena od Dnag - Soukromý prodejce.

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda SH 300: Posez jako u stolu , hodně kompaktní -fouká na ní ,menší výkon. plus key karta,servis.

První dojmy - Skútr padnul hned do ruky ,řídí se jako motorka .Výborně svítí přední světlomet. Protiprokluz výborný hlavně na mokré dlažbě a kolejích ,přechodech.

Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo jezdí město- potřebuje úzkou moto a nechce se vzdát nutné dálnice -potřebuje výkon.

Průměrná spotřeba - 3.57 l/100km

Recenze

Na skútru jsem s motorkama začínal , a teď se naskytla dobrá koupě ,tak jsem nezaváhal a udělal si pěkný dárek pod stromeček.
Když víte co chcete (do 200kg + 24kw) a není nic lepšího na trhu. Z konkurence je to určitě Kymco P GT 300 které má malý podsed.prostor, ale má 16 náctky obě kola a kufr v základu , pak Honda SH 300 taky obě 16 náctky ,ale jen nový model dá integrálku a má o 6,5 kw menší výkon ,je bez plexi. ,DTown 350i , Beneli 350 menší výkon atd , Jezdil jsem na Beverly 250-500ccm už dříve před léty.Testoval jsem BV350 jako novinku v roce 2012 a udělala na mě dojem motor, podvozek, brzdy.Ceny byly výš než jsem chtěl dát tak jsem vystřídal jiné značky. Beverly má jízdní vlastnost velmi dobré porovnáme li ve třídě do 400ccm , chová se spíš jak motorka výborná tuhost rámu ,posaz a vedení stopy- vidlice .Brzdy s Abs fungují dobře , regulace na hraně je jemná .Podvozek je nastaven spíše tvrdší -kopne na příčných nerovnostech , velmi dobrá je odezva na kvalitním asfaltu ,na Prahu znám, ale komfortnější skútry.Pod sedlo se vejde na bok integrálka vel L + rukavice ,nepromok a další drobnosti ,má také osvětlení a integrovanou pláštěnku sedla .Přední kastlík před koleny má kapsy docela slušně velké a se zásuvkou 12V. Spotřeba zatím dlouhodobě 3,5L na 100km pohoda! Servis jen olej+ filtr, svíčka, kapaliny ,1x H7.
Lze cestovat se standardním plexi v pohodě cca 110-120 (GPS) pak to leze-vítr- na přilbu do hledí.Výborné je pružné zrychlení 60-100 do 6 sekund , Rozjezd a rychlost 120 je tam hned .Maximálka cca 150 km/h a 0-400m za 17,5 sek .Rychloměr přeměřuje o +7 km/h více.Jako jeden z mála má spojku vícelamelovou -takže je bez drnčení a vibrací a odolává lépe častým rozjezdům.Velmi snadno a lehce jde na hlavní stojan.
Oceňuji info o čase ,km,teplotě vzduchu ,voltmetr.Po 250 km v kuse mě nebolí zadek , sedlo je ok.Výborně svítí potkávací světlo i dálkové dostatečně daleko v noci .Překvapivě dobrá ochrana kolen(u sebe) proti větru.

Co mě trochu vadí ..jen vibrace na volnoběh edit - už nevadí, chybí ruční brzda ,na nerovnostech kopne do zad opěrka řidiče, chybí plynová vzpěra sedla ,při tankování do plna klapka -malý plnící otvor.Těžko udržet 50km/h ve městě...ovladač menu pc by chtěl přehodit s tlačítkem startéru.Horší servis výměny brzdové kapaliny odstrojit plasty,přístup k odvzdušňováku zadní brzdy .
nemá tlačítko na 4 blinkry, při jezdění jako s motorkou najdete limity podvozku (poskakování,vlnění ,stabilita)

Největší radost je huštění pneu má excentrické ventilky SUPER!!
Po rozdělání plastů musím konstatovat (ač nerad) lepší zpracování -lícování -upevnění než předchozí japonské skůtry!
Velmi dobrá kontrola trakce a prokluzu zad.kola ,jen lehce nechá sklouznout .
Zatím je to nejlepší skútr-klasické koncepce co jsem kdy jezdil a otestoval!

Intervaly servisu:
Servis olej 15W-50 ACEA A3 1,5 litru +filtr po 10000km nebo roce.
Svíčka po 10000km NGK CR7EKB
Řemen a válečky po 20000km
Olej zad převodu 80W-90 API GL4 0,5 litru V 1000KM ,pak dle stavu..
Vzduchový filtr po 10000km
Ventily po 40000km sac 0,10 , výf 0,15 mm
Chladička, brzdovka po 2 letech

Rozdíl starý a nový motor od 2015 ,lze poznat dle počtu šroubů víka ventilů starý 5 šroubů ,nový 3 šrouby .
Všem Piaggistům pozor na štítek s vin v pod sedlovém prostoru ,snadno se odře -neprojde pak STK. Přelepit průhlednou folií.

Pro fandy ..mrkněte na Youtube Beverly 350 vs police TDM
Není radno podceňovat skútry!?

Po využívání výkonu motoru a na špatných silnicích v okolí jsem se zase vrátil na motorky a už zbývá jen asi T-Max s jeho podvozkem. Uvidíme na co narazím...

Tak nejlepší svezení na skútru ve třídě do 400ccm vyhrává Honda ADV 350!
Řízení,podvozek,brzdy,motor,podsedlák,ochrana v tomto pořadí!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
sfv
sfv napsal 24.12.19 v 16:56

Ano po městě a okolí ,velmi rychlý skútr , kdy šlo vypnout normálně ABS ,tak není potřeba supermoto!

MichaT
MichaT napsal 22.12.19 v 22:38 9b.

Mám 350 v garáži. Nová koupeno 2015 a najeto jenom 8000 km. Nejnebezpečnější moto co jsem kdy měl. Tváří se to jako neškodný skůtr-nemotorka a to může způsobit fatální podcenění stroje. 120 na tachometru je tam hned a max 150-160. Zrychlení jako blázen a v zatáčkách o 50% lepší než maxiskůtry

Honzus75
Honzus75 napsal 22.12.19 v 20:19 10b.

Taky jsem kdysi měl BV300, parádní skútr a můj poslední před velkou motorkou. Ten kufr, co to mělo, to bylo jak v autě. 10b

Více komentářů



TOPlist