Prostě Royal Enfield Electra Bullet EFI 500 Clubman...
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Kupoval jsem jí jako zajíce v pytli...jen podle obrázků... Na motocyklu jsem ani nejel, ani neslyšel běžet motor, prostě nic... Přesto jsem zaplatil zálohu a nechal si ho v únoru při -16C dovézt až domů...poprvé "in natura" jsem ho spatřil až při vykládce...:-)
Doplňky na motorce - Postaveno na bázi klasického Bulletu Electra, takže spíše úpravy přímo od Watsonian Squire...M-řídítka, ručně svařovaná a leštěná nádrž s víčkem Monza, sedlo hezké a tvrdé jak prkno, přepákování a alu stupačky, výfuk Gold Star style... Namontoval jsem oil teploměr RR, nerez odrazku na z. blatník, aku Motobatt, "old school" rukojeti, šachovnice přes nádrž ... A jako bonus jsem k tomu z Anglie sehnal i raritní prospekt
Recenze
Jelikož mi už je jasné, že vysněnou anglickou BSA Gold Star DBD 34 nebo nějakou sportovní Velocette nikdy mít nebudu, občas jsem mrknul po nějakém Bulletu od R.E., ale hned jsem to zase zavrhnul, neb nějaké 1-válce jap. provenience už doma mám, tak na co další 1-buch... Jenže v únoru jsem uviděl v inzerátu tohoto upraveného Bulleta...tehdy jsem si ještě myslel, že nějaká domácí úprava a prostě jsem věděl, že ho chci Po důkladném pátrání (je málo info o tomto) jsem nakonec zjistil, že se jedná o jeden kus z malé série Clubman, kterou má na svědomí světově známý anglický výrobce sidecarů Watsonian Squire, který byl do r. 2012 hlavním dovozcem R.E. do Angle...no a bylo rozhodnuto a záloha fičela k prodejci Dovozová STK apod. a do týdne byl stroj doma Po zprovoznění jsem zjistil, že vibrace mé bývalé Yamahy SR 500 byly jen čajíček...a moje Yamahy SRX 600 jsou proti tomu elektromotor...
Pecka přestavba, navíc z profi firmy
Tak ať to jezdí
Pro Raisto01: Děkuji. Teploměry kupuju přes německý Ebay. Tento konkrétně u Kickstarter.de
Parádní stroj, supr úprava. Nějaký odkaz na teploměr oleje? Nemůžu s tímhle závitem sehnat.
Paráda
Krása Ať slouží