Je to, jak když vezmete rozespalého psa na venčení a venku mu hodíte míček. Po nastartování se klepe na všechny strany a než se zahřeje, tak připomíná psa co pravé vstal.
Výška jezdce: 190 cm
První dojmy - Velká, těžká, co jsem si to pořídil?! Ale ty vibrace, bomba. Po 30 letech zase na motorce. I jednička na volnoběh mi připadala jako velká rychlost. Cítil jsem se stabilní, s plynem lehce a jedu. Je to velký propracovaný stroj, hezká konstruktérská práce. Dvouválec, krotící moment, není co dodat.
Recenze
Boxer se mi vždy líbil. Čím starší tím lépe. Líbilo se mi policejní BMW francouzské policie, ti co honili Fantomase.
Na moto nemám rád elektroniku nebo alespoň, čím méně tím lépe.
Po 30 letech znovu na motorce. Několik hodin v motoškole, kondice. Sedám na Bramboru a v motoškole, kde jsem dosud jezdil na japoncích, nejsem schopen zatočit. Učitel mě mrdá co dělám. Prostě se musím více hýbat, jinak nezatočím. Po pár minutách vykroužím osmu, losí test a brzdy a cítím, že si rozumíme. No, spíše chápu co Brambora potřebuje, snad. ( dnes zase o kus více )
První výlety, pohodlná i na rozbité cestě, dá i polňačku, cestu v lese a neposeru se strachy. Max 400 km pohodlně 350 km, dálnice nejezdím, nuda.
Dnes po dvou letech najeto 10 000 km To co dokáže jsem zažil s motocoachem nedávno.
Je velká, těžká, ale stačí ji probudit a jede. Jako batůžek za motocoachem. Stačila nám jednička, dvojka a takové náklony jsem nezažil. Jen rozmazaná tráva vedle helmy. Pak to chtěl po mě a jde to.
Nejezdím rychle, tak do 120. Jízda je pohodová a klidná. Láká ke kochání. To pak směřují do příkopu. Známka toho, že je třeba zrychlit. Plégo je nízké, odpor je velký, tak podřadím, přidám plyn a bomba. Líbí se jí to a chce to a já mám rohlík.
Ve dvou a s givinama mi připadalo, ze lépe táhne a drží v zatáčkách.
Pecka... Ať dělá jen radost.
Good boxer pěknej popis, zážitek
http://www.motorkari.cz/skupina/bmw-r-ko
Klidně se přidej. Sdílím stejný názor. ?