PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 750 (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Emzák
Vloženo 10.5.2021
Aktualizováno 10.5.2021
Zobrazeno 567x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Hodnocení motorky
Nalezeno 38 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: 95000
Silné stránky

Za mě nadčasový design a ryzí pocit z motorky, ještě je čistě analogová, jak bych tak řekl, takže žádné systémy, žádný antihopng, nic. Nejvíc se cítí v zatáčkách, geometrie šestky je tam fakt znát...lehká, obratná. Na její výkon naprosto skvělé jízdní vlastnosti.

Slabé stránky

Rozhodně brzdy, ty jsou slabší. Ale jsem náročnější jezdec a občas ji proženu po okruhu. Pro běžného až lehce sportovně založeného uživatele bych se ani těch brzd nebál.

Moje úpravy

Nic zásadního, nejvíc asi po vyrezlé nádrži její úprava (pískování a kaučuk). Motorka měla už vše upravené od předchozího majitele...

Motor

Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 0
Brzdy
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba oleje l/1000km 0

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu Hliníkový deltabox...není co mu vytknout, podsedlovka z hliníkového plechu, při každém znatelnějším pádu praskne, shání se blbě a nová je drahá.

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zkušenosti se servisem Skoro žádná elektronika, takže to udělá každej servisák.

Sport

Tlumič řízení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Použité destičky EBC HH
Úpravy motoru Vše tovární.
Úpravy podvozku Vše tovární.
Úpravy brzd. systému Kvůli slabším brzdám pletené hadice, ty jsou u téhle motorky nutností, brzdové destičky renomovanějších výrobců...
Použité pneumatiky Bridgestone Battlax S21
Úpravy řídící jednotky PowerCommander III
PC Ignition module
PC Quickshifter
Upraveno na brzdě, výkon ponechán, upravena pouze křivka pro silnější střed až spodek.

Obecné

Moje závady Zatím "pouze" palivové čerpadlo, které ale odešlo z důsledku totálně vyrezlé nádrže. Píšu pouze v uvozovkách, protože ty obstrukce okolo byly dost na nervy.
Použitý spotřební materiál Po dvou letech vyměněna baterie(ale bůh ví, jak dlouho tam byla ta původní), jinak jen olej, filtry, kapaliny...


TOPlist