renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha FZ6 N (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník risahrebacka
Vloženo 10.5.2021
Aktualizováno 14.3.2023
Zobrazeno 935x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Naháč s duší závodníka. Spolehlivý nezákeřný japonec, který se s vyššími otáčkami dokáže rozletět. Verze S2 - 72 kW

Více fotografii

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 600F Hornet: Nižší motorka, uhlazenější vzhled - FZ6 je taková agresivnější.

První dojmy - Motorka není zákeřná, leccos odpustí a s kvalitním obutím pěkně drží i v náklonu. Krásný naháč na pěknou podvečerní projížďku po okolí ale s vyššími otáčkami i pěkně rychlá bestie. Zrychluje snad pořád. Dovedl bych si představit vzít motorku i na delší výlet třeba do Rakouska. Zvuk 4válce žádný koncert ale to řeší nyní laďák Beowulf. Verze S2 má výkonu dostatečně a potrápí spoustu jiných motorek.

Motorku bych doporučil pro - Příznivcům moderního designu u klasických naháčů. Pro začátečníky i pokročilé jezdce. S plexi a kufry asi i pro cestovatele.

Doplňky na motorce - 1) Na motorce jsem hned vyměnil páčky za nastavitelné zalamovací. Originály jsou klasické bez možnosti nastavení délky a bez možnosti zalomení v případu pádu motorky.
2) Koupil jsem držák telefonu na Aliexpresu. Něco na styl QuadLocku ale za zlomek ceny - funguje dobře i při vysokých rychlostech.
3) Laděný výfuk anglického výrobce Beowulf s karbonovou koncovkou. S homologací. Koupeno kvůli zvuku - kdo slyšel FZ6 s originálním výfukem, chápe. S DB killery hlubší a hlasitější zvuk, bez DB killerů to co jsem chtěl!
4) Padací protektory na rám od M-Style - lehce narušují vzhled motorky ale bohužel se můžou hodit.

Recenze

Vzhled:
Japonský naháč působící nadčasovým designem hlavně díky hezky tvarované nádrží, rámu a světlometu. U verze S2 pěkně tvarovaná i kyvka - společně s rámem v černé barvě. Krásný přehledný budík - digitální tachometr a hezký kulatý analogový otáčkoměr - určitě společně s kyvkou největší pokrok od předchozího modelu.

Jízda:
Posez pohodlný (já 182 cm) jak při cestování ve vzpřímené poloze tak při rychlejší jízdě. Stupačky v pozici, která mi absolutně vyhovuje.
Motor běží hladce a na to, že je to šestka disponuje 72 kW, což je výkonu až až. Dá se krásně kochat na čtyřku přes vesničky ale i podržet otáčky výš a užít si pěkné zrychlení. Maximálka uváděná 225 km/h - věřím, že se tam bez problému dostanu.
Řazení bez problému, při rychlejší jízdě krásně padaj kvalty nahoru i bez spojky.
Zvuk s originálním výfukem stojí za starou belu - motorová myš. Nyní s Beowulfem mnohem lepší. Při nízkých otáčkách hezky hluboký a při vyšších je slyšet.
Brzdy v předu parádní, sice bez ABS ale i tak jsou spolehlivé.
Spotřeba klasika - zhruba 6-7 l/100km.

Baťůžek:
FZ6 je za mě motorka pro jednoho. Místo pro spolujezdce je při menším vzrůstu dostačující nicméně výkon už trochu chybí.

Ostatní:
Úložného prostoru je na motorce jak za nehtem. Pod sedlo kvůli výfukům přímo pod ním dáte sotva lékárničku, sadu nářadí a vestu. Jiný prostor není.
Motorka je určená na silnici, nikoliv do terénu. Je obratná a v Praze v provozu se vejde všude. Kostky za sucha ok.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Maartyy
Maartyy napsal 10.08.21 v 10:46 10b.

Moc hezká, můj sen, když jsem dodělal papíry na motorku Ať to jezdí

PYTEL1
PYTEL1 napsal 17.05.21 v 09:36 10b.

bratránek
bratránek napsal 10.05.21 v 19:21 10b.

risahrebacka
risahrebacka napsal 10.05.21 v 14:16

Rozhodně půjde hned na kontrolu ke kamarádovi mechanikovi. Když řekne ať vyměním, rozhodně nebudu váhat. Děkuji za radu.

Din00
Din00 napsal 10.05.21 v 14:12 10b.

Pneu hned vyměň, to stáří je už znát, hlavně pro tvou bezpečnost ;) já kupoval FZ6 S2 a byly na ní 8 let staré pneu a tvrdé jako beton. Jako začátníkovi mi to nepřišlo, ale po výměně poznáš rozdíl

Více komentářů



TOPlist