Dvoutaktní přemotorovaný trhač asfaltu s kamenou spojkou a falešnym neutrálem mezi každym stupněm.
Výška jezdce: 184 cm
První dojmy - Na motorku jsem usedl poprvé ve 14ti letech. Byl to pro mě velký stroj a měl jsem z něho stejně tak velký respekt. Přece jenom je to východoněmecký klassiker s dvoutaktním jednoválcem, který potkal za svou bohatou historii nemálo opravdových závodníků. Jak už to ale bývá, ultimátní padesátka po letech ztrácela dech, zatímco já se poprvé nadechoval. Cítil jsem, že tohle je ta moje osudová láska, do které nevrazím jen spoustu zážitků, ale i pořádně votuněnou sportovní sedmdeátku. Dnes už je tomu 20 000km... A tady začal náš příběh.
Motorku bych doporučil pro - Tahle motorka je nejvhodnější pro mě.
Doplňky na motorce - Větší, primární i sekundární převod
Odlehčený spojkový koš
5ti lamelová spojka (korek)
Neuvěřitlně tvrdá pružina spojky (sportovní, i tak to klouzalo)
Přehnaná osmikanálová sedmdesátka válec
NGK svíčka
Zapolavání Vape max 16 000 ot.
Laděnej vejfuk v chromu. Průměr kolene 32mm.
Sportovní odlehčená kliková hřídel
Sportovní sání
Karburátor amal 21t-Hlavní triska 90, volnoběžná 20, jehla typ A0
Ráfky-leštěný hliník
Sportovní drážkované brzdové pakny
přední pružiny 3,4mm
zadní kapotáž z Jawa 350
Recenze
Malý zakomplexovaný německý stroj je vhodný pro začátečníky. Člověk si ale musí dávat bacha, aby moc nebral za plyn. Nikdo přece nechce měnit pneu každej měsíc. Co ovšem taky nikdo nechce, ale pro vlastníky stroje je to povinné, je výměna snad celého stroje po jednotlivých dílech. Na téhle mašině se člověk opravdu naučí pár věcí opravit a motorku pořádně, důkladně a obětavě poslouchat. Když se člověk chová hezky a slušně, tu bestii občas pohladí a zachová si k ní úctu, ona se mu nebem oplatí. Tahle motorka neni žádná bezdušovka... ta má duše 3.
Hezký.
Wunderbar !! Na Jawě 21 jsem tehdy neměl šanci Krásné a pěkné se o něj staráš