Triumph Speed Triple (2011)

Vlastník Hříbek
Vloženo 2.3.2021
Aktualizováno 7.4.2024

Vloženo: 01.09.2023, Uskutečněno: 24.06.2023, Stav tachometru: 48000 km, Zhlédnuto: 49x

Tak jako posledních šest let, vyrážíme v druhé polovině června na pánskou jízdu, tentokrát do Italských Dolomit.
Schůzí ohledně destinace, odjezdu, přepravě atd. proběhlo nespočet, vždy s jediným výsledkem, na čem jsme se v opilosti shodli, po vystřízlivění bylo zase jinak
Borci chtěli jet dodávkou až na místo a tam si to řádně všechno pojezdit. Půjčili jsme hengr na 5 mašin, šestá by byla v dodávce, rozpočítali jsme hmotnosti jak motorek, tak jezdců + bagáže a piv, aby nám při zvážení nesebrali aji rodný list Vybrali jsme ubytování v rozumné sjízdnosti přetížené soupravy. Všichni byli natěšení.
Den před odjezdem se ale dodávka posrala - prasklo vysokotlaké vedení nafty z railu ... říkám si uff, ještě že tady a ne druhý den někde na italské dálnici. Náhradní díl nebyl naštěstí k sehnání, tak padlo rozhodnutí "nevyjíždíme v noci dodávkou, ale ještě dnes po ose" ... kupodivu nikdo neprotestoval a během třech hodin už stáli všichni sbaleni u mě před barákem
První noc jsme si dali v Mariazell v kempu u Erlauffsee-naše oblíbená destinace na první a poslední noc z každé výpravy.
Druhý den byl přejezdový ... cca 550km do Italské Santa Giustiny, což byla naše základna na další 4dny. Ubytování bylo ve starším strašidelném domě, který byl součástí komplexu s historickou vilou a obří zahradou (Villa Gasparetti) ... na to že nás tam bylo 6 borců, jsme byli docela posraní
Další dny následovalo ježdění po Dolomitech ... Passo Rolle, Giau, Falzarego, Pordoi, Fedaia a spousta dalších méně známých. Kousek od ubytování bylo koupání v jezeře Lago del Mis, což bylo taky luxusní. Výhodou jednoho ubytování bylo, že jezdíš na volno, celý okolí si v klidu pojezdíš, vůbec neřešíš čas ani dojezdové vzdálenosti a jako největší benefit vůbec ... narvaná lednička škopkama
Bylo to nádherných 2200km, bez jedinýho kousku dálnice, plnejch zatáček a krásných výhledů. Dolomity jsou TOP a všem je vřele doporučuji

pecanGSX-R (5) napsal 04.09.2023 v 07:36

Digin (7) napsal 03.09.2023 v 03:12

Guga (72) napsal 01.09.2023 v 17:58

Paráda veliká

StB (26) napsal 01.09.2023 v 12:07

Krásná cesta

Sete (36) napsal 01.09.2023 v 10:59

• zimní údržba

Abych si aktualizoval deník, tak si sem napíšu co proběhlo přes zimu :-) 1) v první řadě jsem musel řešit přední brzdy, původní kotouče byly volné na nýtech a při brzdění už značně pumpovali do páčky. Vyřešil jsem to p

Typ: Odborný servis
    Vloženo: 06.06.2023
    Uskutečněno: 06.06.2023
  • Stelvio 2022

Jako každý rok panská jízda jak se sluší a patří :-DD Tentokrát s cílem STELVIO |-) ale nezůstalo jen u něj ;-) Vzhledem k časové tísni, finanční náročnosti a nervním manželkám, jsme vyměkli a mašiny si do Itošky dovez

Typ: Dovolená
    Vloženo: 09.07.2022
    Uskutečněno: 16.06.2022
  • Až se jaro zeptá

Ladíme formu na jaro. Výměnu oleje s filtrem jsem zkrátil z 10 na 5tis.km, vyměnil jsem vzduchový filtr, který měl byt nový už dávno, s tím jsem spojil i nový svíčky, vyčištění a promazání klapek a kontrolu všeho ostatní