Jako každý rok panská jízda jak se sluší a patří Tentokrát s cílem STELVIO ale nezůstalo jen u něj
Vzhledem k časové tísni, finanční náročnosti a nervním manželkám, jsme vyměkli a mašiny si do Itošky dovezli v dodávce. Což se nakonec ukázalo jako nejlepší strategie, protože jsme tak měli 4 a půl dne na ježdění jen po těch best of passech jak v Itálii tak ve Švýcarsku.
1.den znamenal přesun 900km do Bormia na ubytko. V 16h jsme se vybalili, vynesli 3basy piv na pokoj chladit a ještě skočili na mašiny a něco pojezdili. Nedalo nám to a hned první den v podvečer si vyjeli na Stelvio ze západní strany - nádhera a další splněný cíl
2.den jsme začali passem Gavia s nádhernou přírodou. Nasledovalo passo Mortirolo, Tonale, koupání v jezeru, dalších spoustu krásných km až ke Stelviu, které jsme si tentokrát vyjeli celé z východní strany.
3.den nezačal moc dobře. Nabalili jsme se na přespání pod šírákem a vyrazili směr Švýcarsko. Bohužel se mi hned po 20km propadla řadička a já už věděl, že se ulomil kloubek od přepákování řadičky. Ten kloubek, který se mi ulomil po loňském návratu a já ho dával nový. Naštěstí jsem tenkrát objednal 2 a jeden měl s sebou,uf Jenže jak dostat zalomený šroub ven? Rozdělal jsem to, vzal druhou moto a jel do nejbližší vesnice hledat nějakou garáž. Naštěstí jsem narazil na otevřený servis (v sobotu ráno) a rukama nohama jsem místnímu mechánovi vysvětlil, co potřebuji. Zadařilo se, šroub se odvrtal,namotal se novej kloubek, já pak u silnice všechno složil a hurá natankovat do Livigna levnej benzín. Livigno je v bezcelní zóně, tak je tam " levno " a béňo tam stojí 1,6€ Odtud už jsme jeli do Švýcarska. Hned ze startu passo Bernina, následně Julier pass, koupačka po cestě a opuštění Švajcu přes passo Spluga. Cíl tohoto dne bylo jezero Lago di Como, kde jsme našli veřejnou pláž, kam jsme si i ustlali
4.den jsme se motali těma nejzakroucenějšíma silničkama zpět k Bormiu. Vzhledem k tomu, že byla neděle a my jeli zpět směrem ke Stelviu, na silnicích to vypadalo, jak kdyby někde skončila Velká cena a tisíce motorek se vraceli zpět domů. Byly to nekonečné proudy motorek co jeli proti nám
5.den jsme si zajeli pro dárky do Livigna, pak opět Stelvio, ale před vrcholem jsme zahli na Umbrail pass do Švýcarska a následně zase do IT k lago di Reisa a stejně pojmenovaný pass. Pak už jen zpět "zase" přes Stelvio a zase navečer, takže tam zase nikdo nebyl. A protože fotek už jsme měli dost, tak to byla jízda ala GP STELVIO s cílem "kdo bude první ve vířivce"
Celkem najeto 1400km, ovšem těch nejkvalitnějších
Cestou tam nás vážili na hranicích Švýcaři, asi se jim nezdáli 4borci,2mašiny,4kastle piv a spoustu krámů v jedné dodávce s vozíkem s dalšíma dvěma mašinama pěkně nám cvakala prdél, ale byli jsme 50kg do limitu
Bez ztráty kytičky to ale nebylo. Cestou zpět nás stavěli rakušáci, že jedem po dalnici moc rychle. Jeli jsme 120 a vozík byl do 130, polda nás ale vyvedl z omylu a vysvětlil, že s vozíkem max 100km/h ať je jakýkoliv. Tak jsme to měli za 30€
-
-
Rezidence Mirage, Oga
-
-
Fraele
-
-
-
-
Stelvio, západní strana
-
Gavia
-
Gavia
-
Gavia
-
Tonale
-
Koupačka v lago di Giustina
-
Stelvio
-
Stelvio
-
Stelvio
-
-
Stelvio západni strana
-
Balíme pod širák
-
Řazení out
-
Fraele
-
Švýcarsko
-
-
-
-
Propast CH
-
Koupačka ve Švajcu
-
Spluga
-
-
Lago di Como
-
-
-
-
Ztracený mobil
-
Lago di Iseo
-
-
-
Umbrail pass
-
Reisa
-
-
-
-
-
Krásný fotky ale ta dodávka
Bomba, věřím, že jste si to řádně užili
Parádní výlet, krásné fotky. Tak jste si to určitě užili ?! Díky za ukázku.